×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1398/01/10 - 22:40
  • بازدید : 881
  • تعداد بازدید : 25
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی مهدیه

دكتر جان بابايي معاون درمان وزارت بهداشت در دهمین روز از سال ٩٨ با حضور در مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی مهدیه نحوه خدمت رسانی به بيماران را مورد بازديد قرار داد.

بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی مهدیه

روابط عمومی معاونت درمان: دكتر جان بابايي معاون درمان وزارت بهداشت در دهمین روز از سال ٩٨  با حضور در مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی مهدیه  نحوه خدمت رسانی به بيماران را مورد بازديد قرار داد.

 

دکتر جان بابایی به همراه دکتر کلانتری مدیرکل دفتر مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر داوری مدیر نظارت و اعتبار بخشی دانشگاه ضمن بازدید از بخش های اورژانس زنان، نوزادان، اورژانس جنرال، nicu  و سایر بخش های تخصصی ضمن عیادت از بیماران به ارزیابی روند درمان بيماران این مرکز پرداخت.

 

معاون درمان وزارت بهداشت در این بازدید ضمن گفتگو با همکاران و کادر درمانی و تبریک سال نو از تلاشهای آنان در ایام تعطیلات نوروزی در راستای خدمت رسانی به بیماران و مراجعان تقدیر کرد .

 

وی با حضور در بخشهای مذکور به بررسی پرونده بیماران و نحوه خدمت رسانی در این مرکز پرداخت و ضمن عیادت و دلجویی از بیماران اورژانس و بستری در بخشها میزان رضایتمندی آنان از خدمات ارایه شده را جویا شد که بیماران  نحوه خدمت رسانی در این بیمارستان را مطلوب دانسته و رضایت خود را از خدمت ارایه شده در این مرکز اعلام کردند.

 

دکتر جان بابایی در ادامه بازدید مذکور با حضور در بخش ICUبرنامه انكالي و مقيمي أساتيد، ويزيت بيماران توسط اساتيد، تعداد پرسنل حاضر در شيفت،  پرونده درماني بيماران و ساعات ويزيت توسط اساتيد را مورد ارزيابي قرار داد.

 

معاون درمان وزارت بهداشت در خاتمه این بازدید روند خدمت رساني به بيماران را مطلوب و شايسته تقدير عنوان كرد.

 

شایان ذکر است کارشناسان نظارتی حوزه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز در دهمین روز از بازدیدهای شبانه روزی سرزده، از بیمارستان های شفای شهرستان پردیس، فجر، قمر بنی هاشم و سید الشهدا بازدید کردند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 75925
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست