×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1401/08/12 - 09:50
  • بازدید : 94
  • تعداد بازدید : 90
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی :

حضور مدیر پرستاری دانشگاه در برنامه "گفتگو با کادر سلامت" مرکز امام حسین (ع)

مدیر پرستاری دانشگاه با حضور در میز خدمت سلامت به سوالات کادر پرستاری شاغل در مرکز امام حسین (ع) پاسخ داد و بصورت حضوری به مشکلات ایشان رسیدگی کرد

مدیر پرستاری دانشگاه با حضور در میز خدمت سلامت به سوالات کادر پرستاری شاغل در مرکز امام حسین (ع) پاس

مدیر پرستاری دانشگاه با حضور در میز خدمت سلامت به سوالات کادر پرستاری شاغل در بیمارستان امام حسین (ع) پاسخ داد و بصورت حضوری به مشکلات ایشان رسیدگی کرد.

 

فروغ مولا مدیر پرستاری دانشگاه در گفتگو با روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از اجرای برنامه "گفتگو با کادر سلامت" در بیمارستان های تابعه دانشگاه خبر داد.

 

وی درخصوص اجرای این برنامه، گفت: کادر پرستاری دانشگاه از نظر تعداد، بزرگترین گروه شغلی دانشگاه بوده و با  چالش های متنوع روبرو می باشند. اجرای برنامه های گفتگوی رو در رو می تواند راهی مناسب در شناسایی و تلاش در رفع این مشکلات باشد.

 

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: از دیگر اهداف برگزاری این جلسات دوستانه، ایجاد امکان ارتباط مستقیم مدیر پرستاری با کادر پرستاری و توضیح در خصوص آخرین استانداردها و دستورالعمل های حوزه پرستاری و حوزه نیروی انسانی است.

 

خانم مولا در خاتمه یادآور شد: برنامه "گفتگو با کادر سلامت" در سایر بیمارستان های تابعه دانشگاه نیز برگزار خواهد شد، تا مدیر پرستاری دانشگاه از نزدیک در جریان مسائل و چالش های حوزه پرستاری قرار گرفته و پیگیری لازم جهت حل این مشکلات از مراجع ذی صلاح دانشگاهی و غیردانشگاهی انجام شود. 

 

گفتنی است برنامه مذکور در بیمارستان امام حسین (ع) و به همت مدیریت پرستاری دانشگاه روز سه شنبه مورخ 10 آبان ماه اجرا شد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 122405
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست