×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1398/01/07 - 20:03
  • بازدید : 1084
  • تعداد بازدید : 48
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

معاون بهداشتی دانشگاه از مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی امام حسین(ع) بازدید کرد

دكتر شهنام عرشی معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به همراه دکتر محمد امین جنتی سرپرست مدیریت نظارت و اعتبار بخشی حوزه معاونت درمان دانشگاه در هفتمین روز از سال ٩٨ با حضور در مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی امام حسين(ع) نحوه خدمت رساني به بيماران را مورد بازديد و بررسي قرار دادند

معاون بهداشتی دانشگاه از مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی امام حسین(ع) بازدید کرد

روابط عمومی معاونت درمان: دكتر شهنام عرشی معاون امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی به همراه دکتر محمد امین جنتی سرپرست اداره ارزیابی فضاهای درمانی حوزه معاونت درمان دانشگاه در هفتمین روز از سال ٩٨ با حضور در مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی امام حسين(ع) نحوه خدمت رساني به بيماران را مورد بازديد و بررسي قرار دادند.

 

در اين بازديد كه با حضور دكتر حبيب ملك پور مدير عامل بيمارستان و سوپروايزرهای مركز صورت گرفت، از بخش های اورژانس، درمانگاههای تخصصی، بخشهای ويژه و بالينی بازديد و روند درمان بيماران بررسی شد.

 

دکترعرشی با همراهی دكتر مجيد شجاعی رئيس بخش اورژانس ضمن حضور در اورژانس بیمارستان به عیادت بیماران و ارزیابی نحوه ارایه خدمات در این بخش پرداخت و درگفتگویی با بیماران بستری میزان رضایتمندی آنان را از نحوه ارایه خدمات درمانی جویا شد که بیماران رضایت خود را از خدمت ارایه شده در این مرکز اعلام کردند. 

 

 

وي همچنين با حضور در درمانگاههاي تخصصي بيمارستان، برنامه درمانگاهها و حضور اساتيد جهت ويزيت بيماران را مشاهده و از فعال بودن درمانگاه ها ابراز رضايت كرد.

 

سپس با حضور در بخشICU با همراهي دكتر مهران كوچك اتند مقيمICU برنامه انكالي و مقيمي اساتيد، ويزيت بيماران توسط اساتيد، تعداد پرسنل حاضر در شيفت، پرونده درماني بيماران و ساعات ويزيت توسط اساتيد را مورد ارزيابي قرار داد و روند درمان بيماران را مطلوب و شايسته تقدير دانست و در خاتمه اين بازديد با حضور در بخش داخلي در مورد تعداد تخت ها و تعداد بيماران توضیحات لازم را ارائه داد.

 

دكتر عرشی همچنین ضمن گفتگو با همکاران و کادر درمانی و تبریک سال نو از تلاشهای آنان در ایام تعطیلات نوروزی در راستای خدمت رسانی به بیماران و مراجعان تقدیر کرد.

 

 

سپس در ادامه دکتر عرشی معاون امور بهداشتی دانشگاه و هیئت همراه، با حضور در درمانگاه دندانپزشکی بهفر که در ایام تعطیلات نوروزی نیز همانند دیگر ایام بصورت شبانه روزی فعال است، ضمن تبریک نوروزی و تشکر از زحمات آنها، فعالیت کاری درمانگاه را بررسی کرد.

 

گفتنی است کارشناسان نظارتی حوزه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز در هفتمین روز از بازدیدهای شبانه روزی سرزده، از بیمارستان های خانوده ارتش، امام سجاد ناجا، کودکان مفید، شهید مفتح  و 15 خرداد شهرستان ورامین، شهدای تجریش، مادران و طالقانی بازدید کردند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 75878
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست