×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1398/01/12 - 23:14
  • بازدید : 961
  • تعداد بازدید : 30
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

معاون توسعه دانشگاه از روند ارائه خدمات مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی آیت الله طالقانی در نوروز بازدید کرد

دكترشهرامی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در دوازدهمین روز از سال ٩٨ با حضور در مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی طالقانی نحوه خدمت رسانی به بيماران را مورد بازديد قرار داد

بازدید معاون توسعه دانشگاه از روند ارائه خدمات مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی آیت الله طالقانی در نوروز

روابط عمومی معاونت درمان: دكترشهرامی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در دوازدهمین روز از سال ٩٨  با حضور در مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی طالقانی  نحوه خدمت رسانی به بيماران را مورد بازديد قرار داد.
 

دکتر شهرامی به همراه خانم ها دکتر شیخ شعاعی رئیس اداره امور بیماری های خاص و پیوند و عقیقی رئیس اداره مامایی حوزه معاونت درمان ضمن بازدید از بخش های بلوک زنان، دیالیز، اورژانس، هماتولوژی، ICU, pccu  و سایر بخش های تخصصی بیمارستان طالقانی به ارزیابی روند درمان بيماران این مرکز پرداخت.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در این بازدید ضمن گفتگو با همکاران و کادر درمانی و تبریک سال نو از تلاش های آنان در ایام تعطیلات نوروزی در راستای خدمت رسانی به بیماران و مراجعان تقدیر کرد .

 

 

وی با حضور در بخش های مذکور به بررسی پرونده بیماران و نحوه خدمت رسانی در این مرکز پرداخت و ضمن عیادت و دلجویی از بیماران اورژانس و بستری در بخش ها میزان رضایتمندی آنان از خدمات ارایه شده را جویا شد که بیماران  نحوه خدمت رسانی در این بیمارستان را مطلوب دانسته و رضایت خود را از خدمت ارایه شده در این مرکز اعلام کردند. 

 

دکتر شهرامی در خاتمه این بازدید روند خدمت رساني به بيماران را مطلوب و شايسته تقدير عنوان كرد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 75970
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست