|
|
|
مدیریت خدمات بیمارستانی در مفهوم کلي وظیفه ارتقاي کيفيت خدمات باليني و افزايش پاسخگويي ارائه دهندگان و متوليان امر سلامت در مورد کيفيت خدمات ارائه شده به مردم را بر عهده دارد.
از سوي ديگر بديهي است که بهبود کيفيت خدمات سلامت بدون توجه به مديريت نظام مند خطاها و جلوگيري از بروز مجدد آنها از طريق اصلاح سيستمي که شرايط بروز و حدوث اشتباهات را فراهم نموده است، امکانپذير نخواهد بود. و در نهايت ايجاد ساختاري مناسب و حمايتي براي تدوين راهکارهاي طبابت باليني به عنوان ضامني براي ارائه خدماتي استاندارد و يکسان در همه جا از اهميت بسياري برخوردار است
اولين و مهمترين گروهي که از نهادينه شدن اين فرايندها بهره می برند، بيماران و در واقع مشتريان اصلي نظام سلامت هستند که خدماتي با کيفيت بهتر دريافت میکنند
- رزومه مدیریت
- آئین نامه ها و دستورالعمل ها
- فرم ها و چک لیست ها
- فرایندهای مدیریت
- شماره تماس کارشناسان
|
|





|
|
|