×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1402/03/14 - 14:05
  • بازدید : 464
  • تعداد بازدیدکننده : 374
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه خبر داد:

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائرین حرم امام خمینی ( ره )

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به 344 زائر در سی و چهارمین مراسم ملکوتی ارتحال امام خمینی ( ره ) خبر داد

ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائرین حرم امام خمینی ( ره )

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه از ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به 344 زائر در سی و چهارمین مراسم ملکوتی ارتحال امام خمینی ( ره ) خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر هاشمی درخصوص ارائه خدمات درمانی در درمانگاه های برادران و خواهران دانشگاه در حرم مطهر امام خمینی (ره)  گفت: به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، از روز شنبه 13 خردادماه درمانگاه و اورژانس سیار دانشگاه با تجهیزات کامل در ضلع شمال حرم مطهر برپا شد.

 

به گفته دکتر هاشمی، درمانگاه های برادران و خواهران دانشگاه از روز شنبه 13 خردادماه برپا و تا پایان مراسم  بزرگداشت امام خمینی ( ره ) به زائران و بیماران خدمات درمانی ارایه کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: در طول مدت استقرار این درمانگاه در حرم مطهر امام راحل (ره) تعداد 344  بیمار ( 144 خانم و 200 آقا ) توسط تیم مستقر، خدمات درمانی سرپایی دریافت کردند که از این تعداد 6 نفر بعد از انجام اقدامات اولیه در محل برای دریافت خدمات تخصصی به مراکز درمانی شهر تهران منتقل شدند.

 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه با اشاره به اعضای مستقر در این پایگاه سیار اظهار داشت: علاوه بر تیم پشتیبانی و لجستیک، تیم درمانی اعزام شده از متخصصان داخلی، جراحی عمومی، اطفال، عفونی، طب اورژانس و پزشکان عمومی و کادر پرستاری و مامایی تشکیل شده بود.

 

وی با اشاره به همکاری دانشگاه با شهرداری تهران بزرگ، اظهار داشت : پزشکان متخصص عفونی و طب اورژانس نیز جهت تامین نیروی تخصصی در درمانگاه شهر سالم شهرداری تهران مستقر شده اند.

 

دکتر هاشمی درخصوص اقدامات بهداشتی انجام شده یادآور شد : 20 گروه تخصصی بهداشتی از پایگاه ها و کمپ های خدماتی مستقر در حرم امام خمینی ( ره ) بازدیدهای نظارتی انجام دادند.

 

دکتر هاشمی در خاتمه سخنان خود از حمایت های رئیس دانشگاه، همکاری معاونت های امور بهداشتی، توسعه و آموزشی، حراست، روابط عمومی، مراکزدرمانی تابعه، اورژانس 115 و همچنین معاون درمان و همکاران ستادی این معاونت، که در برپایی هر چه باشکوهتر این مراسم نقش بسزایی داشتند قدردانی کرد.

 

گفتنی است دکتر علیرضا زالی رئیس دانشگاه به همراه مدیر روابط عمومی دانشگاه در شامگاه روز شنبه با حضور در درمانگاه دانشگاه، ضمن ابراز رضایتمندی از نحوه خدمت رسانی به زائران حرم امام راحل (ره)، از زحمات و تلاش های همکاران پشتیبانی و کادر درمانی دانشگاه تشکر و قدردانی کردند.

  • گروه خبری : عمومی در حوزه درمان
  • گروه خبری : 127490
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست