×

search info "Enter"push

  • Release date : 1394/05/31 - 10:19
  • View : 2157
  • Visitor : 78
  • Study time : 3 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

اعطای اعتبارنامه منتخبان چهارمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام پرستاری استان تهران در معاونت درمان دانشگاه

روابط عمومی معاونت درمان: اعتبارنامه منتخبان چهارمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام پرستاری استان تهران با حضور دکتر پیوندی رییس دانشگاه و رییس سازمان نظام پزشکی استان تهران چهارشنبه 28 مردادماه در معاونت درمان اعطا شد.

اعطای اعتبارنامه های منتخبان چهارمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام پرستاری استان تهران در معاونت درم

روابط عمومی معاونت درمان: اعتبارنامه منتخبان چهارمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام پرستاری استان تهران با حضور دکتر پیوندی رییس دانشگاه و رییس سازمان نظام پزشکی استان تهران چهارشنبه 28 مردادماه در این معاونت اعطا شد.

در این مراسم که معاون درمان دانشگاه، مدیر حراست دانشگاه، مدیر اداره پرستاری و مامایی، اعضای هیات مدیره سومین دوره، اعضای هیات مدیره جدید و اعضای هیات اجرایی و نظارتی چهارمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام پرستاری استان تهران نیز حضور داشتند، دکتر پیوندی رییس دانشگاه ضمن تبریک دهه کرامت، تقارن مراسم مذکور را با این هفته به فال نیک گرفت.

 

رییس دانشگاه ضمن تقدیر از تلاش تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات مذکور اظهار داشت: آغاز این انتخابات در ماه مبارک رمضان و پایان آن در دهه کرامت، نویدبخش این موضوع است که با یاری خداوند انشاءا... در چهار سال آینده سازمان نظام پرستاری بتواند مطالبات و مشکلات به حق جامعه پرستاری را با تلاش و تعامل سازنده از راه های قانونی پیگیری کند.

 

دکتر پیوندی انتخاب شدن در این سازمان را یک امانت الهی دانست که از سوی جامعه پرستاری بر عهده اعضا قرار گرفته است تا در پاسخ به اعتماد دیگران بتوانند مطالبات صنفی، شخصی و به حق آنان را از راههای قانونی محقق کنند.

 

دکتر پیوندی هدف از تشکیل سازمانهای NGOهمانند سازمان نظام پرستاری خصوصا در کشور جمهوری اسلامی ایران را استفاده هر چه بیشتر از مشارکت مردم و اصناف دانست و خاطرنشان کرد: سازمان نظام پرستاری باید با همه توان خود پاسدار این امانت باشد، تا پس از چهار سال بتواند یک کارنامه قابل قبول از اقدامات انجام شده و پیگیری شده را به جامعه پرستاری تحویل دهد.

 

رییس سازمان نظام پزشکی استان تهران با تاکید بر این مطلب که نظام سلامت، مبتنی بر کارگروهی و همگرایی است و در این نظام هیچ صنفی بر صنف دیگر ارجحیت ندارد تاکید کرد : اگر بخواهیم کار کادر پزشکی نمود پیدا کرده و رضایت مردم که رضایت خدا را در پی دارد حاصل شود؛ این امر یقینا بدون خدمات پرستاری مناسب امکان پذیر نمی باشد .( نمود پیدا کردن کار کادر پزشکی و کسب رضایت مردم یقینا بدون خدمات پرستاری مناسب امکان پذیر نمی باشد.)

 

وی افزود: اعتقاد راسخ همه کارگزاران نظام سلامت در دولت تدبیر و امید ، کسب رضایت مردم با ارائه خدمات بهتر است و این امر تحقق نخواهد یافت مگر آن که در ارائه خدمات پرستاری بیشتر دقت کنیم . همچنین مطالبات جامعه پرستاری را دنبال کرده و رضایت این قشر زحمتکش را به دست آوریم.

 

دکتر پیوندی در خاتمه سخنان خود با تاکید بر همکاری، همفکری و مشارکت با دیگر گروه های مرتبط با حوزه نظام سلامت در احقاق حقوق به حق و قانونی از مجاری قانونی و رضایت طرفین، خواستار برقراری یک تعامل سازنده دوطرفه و تشکیل جلسات مشترک در راستای رفع مشکلات شد.

 

در ادامه مراسم دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه ضمن تقدیر از زحمات تمامی دست اندرکاران برگزاری چهارمین انتخابات نظام پرستاری استان تهران؛ خاطرنشان کرد انتخاب شدن بعنوان نماینده از سوی جامعه پرستاری یک توفیق است.

 

وی رفع مشکلات و مطالبات جامعه پرستاری از طریق تعامل سازنده را یک اولویت مهم برشمرد و دریافت نظرات سایر  گروه های حوزه سلامت را راهگشای بسیاری از مسایل موجود عنوان کرد.

 

گفتنی است در ابتدای این نشست دکتر عظیمی مدیر اداره پرستاری و مامایی نیز به ارایه گزارشی اجمالی از اقدامات صورت گرفته در مدت برگزاری انتخابات مذکور تا اعلام نتایج پرداخت.

 

در خاتمه مراسم دکتر پیوندی رییس دانشگاه ضمن اعطای اعتبارنامه منتخبان چهارمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام پرستاری برای آنان در وظیفه محوله آرزوی توفیق کرد.

 

  • News group : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • News code : 22615
keywords
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست