×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1402/03/08 - 11:09
  • بازدید : 367
  • تعداد بازدیدکننده : 312
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون درمان دانشگاه در نشست روسای بیمارستان ها :

بهره گیری از ظرفیت های موجود اولویت فعالیت های حوزه درمان است

معاون درمان دانشگاه در نشست روسای بیمارستان های دانشگاهی، شناسایی و بهره گیری از ظرفیت های موجود را عامل مهمی در تحقق اهداف بهره وری حوزه درمان دانست

نشست روسای بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

معاون درمان دانشگاه در نشست روسای بیمارستان‌های دانشگاهی، شناسایی و بهره گیری از ظرفیت‌های موجود را عامل مهمی در تحقق اهداف بهره وری حوزه درمان دانست.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر رضا زندی معاون درمان دانشگاه با اشاره به اهمیت تجهیزات سرمایه‌ای پرهزینه و اساسی در مراکز درمانی، از راه‌ اندازی و بهره‌ برداری مرکز احیا و بهسازی تجهیزات پزشکی دانشگاه خبر داد و تعامل بیشتر در این حوزه را خواستار شد.

 

وی خاطرنشان کرد: تلاش بر مدیریت قراردادها در زمینه سرویس‌های مورد نیاز تجهیزات بیمارستانی از دیگر اقدامات حوزه معاونت درمان در ساماندهی تجهیزات پزشکی است.

 

معاون درمان دانشگاه در این جلسه با اشاره به تشکیل کارگروهی با هدف گسترش فعالیت‌ های پژوهشی حوزه درمان، اظهار کرد: انجام فعالیت پژوهشی با نگاه توسعه‌ ای در دستور کار معاونت درمان است.

 

وی با تاکید بر داده‌های سازی‌های دقیق از طریق سامانه‌های بیمارستان، درباره طراحی و ‌اجرای سیستم یکپارچه الکترونیک سیناد، توضیحاتی را ارایه داد.

 

معاون درمان دانشگاه بر تقویت جایگاه روابط عمومی ها در بیمارستان ها، بعنوان پل ارتباطی با مردم  و خدمت گیرندگان – داخل و خارج از کشور – تاکید کرد.

 

دکتر زندی در ادامه این جلسه مواردی با موضوع پذیرش بدون قید و شرط بیماران اعزامی از اورژانس۱۱۵، استقرار استانداردهای اعتبار بخشی ملی، پایش و ارزشیابی مستمر، کاهش خطای درمانی، ضرورت تمدید پروانه بهره‌ برداری مراکز و توسعه خدمات زایمان بی‌ درد مطرح کرد.

 

شایان ذکر است دکتر علیرضا زالی رئیس دانشگاه در این نشست با اشاره به رکوردشکنی دانشگاه در کسب تعداد دریافت رتبه درجه یک اعتباربخشی در کشور، از تلاش‌ های مستمر هیئت رییسه دانشگاه و روسا و مدیران بیمارستانی در جهت پیشرفت شاخص‌ های درمانی بیش از گذشته تشکر و قدردانی کرد.

 

گفتنی است نشست روسای بیمارستان‌های دانشگاهی با هیات رئیس دانشگاه در روز یکشنبه ۷ خرداد ماه در سالن شهید بهشتی دانشگاه برگزار شد.

  • گروه خبری : عمومی در حوزه درمان
  • گروه خبری : 127215
کلمات کلیدی

تصاویر

نشست روسای بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نشست روسای بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دکتر رضا زندی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نشست روسای بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست