×

search info "Enter"push

  • Release date : 1402/05/07 - 07:49
  • View : 222
  • Visitor : 201
  • Study time : 1 دقیقه
رئیس دانشگاه در نشست روسای بیمارستان ها، تاکید کرد:

بین‌المللی‌سازی بیمارستان‌ها ضروری است

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تاکید بر ضرورت بین‌المللی سازی بیمارستان‌های دانشگاه، ارتباط مستمر و استفاده از راهکارهای معاونت بین‌الملل را برای تقویت این حوزه خواستار شد

ضرورت بین‌المللی‌سازی بیمارستان‌ها

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با تاکید بر ضرورت بین‌ المللی سازی بیمارستان‌ های دانشگاه، ارتباط مستمر و استفاده از راهکارهای معاونت بین‌ الملل را برای تقویت این حوزه خواستار شد.

 

معاونت درمان به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، دکتر علیرضا زالی درجلسه روسای بیمارستانهای تحت پوشش دانشگاه که صبح امروز در تالار شهیدبهشتی برگزار شد، از تلاش‌ های روسای بیمارستانهای تابعه دانشگاه برای ارایه خدمت رسانی به‌ موقع و با کیفیت قدردانی کرد.

 

رییس دانشگاه با اشاره به اینکه کشور در شرایط سخت تخصیص بودجه‌ ای قرار دارد، برقراری تعامل بیشتر روسای بیمارستانها و استفاده از راهکارهای معاونت توسعه مدیریت و منابع با هدف مدیریت بهینه منابع را خواستار شد.

 

دکتر زالی با اشاره به پیچیدگی‌ های مربوط به اداره بیمارستانها، آسیب‌ شناسی به موقع و رسیدن به زبان مشترک بین ستاد و محیط را راهکار مناسبی برای رفع چالش‌ ها عنوان کرد.

 

وی به عملکرد درخشان مجموعه بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در بررسی‌ های دوره‌ ای اعتبار بخشی اشاره کرد و حفظ این جایگاه را خواستار شد.

 

رییس دانشگاه اعتباربخشی بیمارستانی را فرآیندی مستمر و پیوسته عنوان کرد و افزود: باید نقاط آسیب‌ پذیر بیمارستان‌ هایی که امتیازهای کمتری دراعتبار بخشی دارند بررسی شود.

 

ضرورت بین‌ المللی سازی بیمارستانها و ارتباط مستمر با معاونت بین‌ الملل بخشی از سخنان دکتر زالی را به خود اختصاص داد.

 

جذب و تامین نیروی انسانی، اجرای بی‌ کم و کاست مصوبات شورای اقامه نماز در بیمارستان‌ های دانشگاه و تقویت زیرساخت‌ های بیمارستانها از جمله مواردی بود که رییس دانشگاه به آن اشاره کرد.      

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، این جلسه با حضور اعضای هیئت رییسه دانشگاه برگزار و درباره مواردی نظیر ضرورت بین‌ المللی سازی بیمارستان‌ ها، تقویت زیرساخت‌ های بیمارستانها، فرایند جذب اعضای هیئت علمی، برنامه‌ ریزی مدون برای انجام فعالیت‌ های فرهنگی در بیمارستانها خصوصا توجه به اقامه نماز، تلاش برای تحقق اهداف اعتباربخشی بیمارستانی، مدیریت بهینه منابع، نهادینه سازی اخلاق بالینی گیرندگان خدمت، پیشگیری از تنزل سنجه‌ های اعتبار بخشی، کاهش خطای درمان، استفاده بهینه از سامانه him وتامین نیرو ‌ مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت

  • News group : بیمارستان های دانشگاهی
  • News code : 129722
keywords

Comments

0 Comments

Comment

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست