×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1394/12/24 - 10:47
  • بازدید : 1863
  • تعداد بازدید : 53
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

تقدیر از مسئولین اورژانس 115 شهرستان های تابعه / اعلام آماده باش کامل به تمامی مراکز درمانی تابعه دانشگاه در ایام تعطیلات نوروزی

ستاد طرح سلامت نورزی با حضور دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه در روز شنبه 22 اسفندماه در معاونت درمان تشکیل شد.

تقدیر از مسئولین اورژانس 115 شهرستان های تابعه / اعلام آماده باش کامل به تمامی مراکز درمانی تابعه دا

روابط عمومی معاونت درمان: ستاد طرح سلامت نورزی با حضور دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه در روز شنبه 22 اسفندماه در معاونت درمان تشکیل شد.

 

ستاد طرح سلامت نوروزی با حضور دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه شنبه 22 اسفندماه در معاونت درمان تشکیل جلسه داد.

 

در این جلسه که دکتر هاشمی رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی، روسای شبکه های بهداشت و بیمارستانها و مسوولان اورژانس 115 شهرستان های تابعه نیز حضور داشتند، دکتر رحمانی با تاکید بر لزوم امدادرسانی و آمادگی اورژانس پیش بیمارستانی و بیمارستانی از آماده باش تمامی مراکز درمانی تابعه دانشگاه در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.

 

معاون درمان دانشگاه با اشاره به تعطیلی خدمات در بخش خصوصی و افزایش بار مراجعات به مراکز درمانی دانشگاهی در ایام تعطیلات خاطرنشان کرد: تمامی بیمارستانها، اورژانس ها، مراکز بهداشتی و درمانی شبانه روزی، ستاد هدایت و مرکز هدایت عملیات بحران دانشگاه از ساعت 8 صبح روز چهارشنبه 26 اسفندماه تا ساعت 8 صبح روز یکشنبه 15 فروردین ماه سال 95 در قالب طرح سلامت نوروزی برای ارایه خدمات به هموطنان در حال آماده باش هستند.

 

وی افزود: آمبولانس های اورژانس 115 برای تسریع در امر خدمت رسانی، اطلاع رسانی و افزایش امنیت خاطر مسافران از 8 صبح تا هشت شب در حاشیه جاده ها با تجهیزات کامل مستقر می باشند.

 

دکتر رحمانی بر ارائه خدمات بهینه به مراجعین مراکز درمانی بر ضرورت حضور متخصصین مقیم در بیمارستان ها و ویزیت کلیه بیماران اورژانس ها و بخش ها تاکید ویژه کرد.

 

معاون درمان دانشگاه با اشاره به برپایی 4 ایستگاه سلامت نوروزی در شهرستان های تابعه گفت: امسال 4 ایستگاه سلامت نوروزی در شهرستان های فیروزکوه، دماوند، ورامین و پاکدشت برپا می شود که زمانی که آمبولانسها درحال انجام ماموریت هستند آماده پاسخگویی و ارایه توصیه ها و خدمات درمانی به مسافران و مراجعه کنندگان می باشند.

 

گفتنی است در خاتمه این جلسه دکتر رحمانی ضمن تقدیر از تمامی مسوولان و مدیران با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از زحمات مسوولان اورژانس 115 شهرستان های تابعه قدردانی کرد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 29773
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست