×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1401/06/16 - 16:10
  • بازدید : 210
  • تعداد بازدید : 194
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اعلام کرد:

اعزام تیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به مراسم اربعین حسینی

همزمان با فرا رسیدن ایام مراسم پیاده روی اربعین، تیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به مناطق مرزی عراق اعزام شد

اعزام تیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به مراسم اربعین حسینی

همزمان با فرا رسیدن ایام مراسم پیاده روی اربعین، تیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به مراکز درمانی شهرهای مرزی کشور اعزام شد.

 

دکتر رضا زندی معاون درمان دانشگاه در گفتگو با روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از اعزام دو تیم درمانی به همراه دو دستگاه آمبولانس پیش بیمارستانی با تجهیزات کامل خبر داد.

 

معاون درمان دانشگاه درخصوص برنامه اعزام تیم های درمانی گفت: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در دو بازه زمانی، 16 شهریور ماه تا 23 شهریور و از 23 الی 29 شهریور ماه، تیم درمانی بیمارستانی و پیش بیمارستانی به مناطق مرزی برای ارائه خدمت اعزام می کند.

 

وی با اشاره به تیم های اعزامی مرحله اول به شهرهای ایلام و اهواز، اظهار داشت: از مدتی قبل ثبت نام از کادر درمانی داوطلب به خدمت رسانی در مراسم اربعین انجام شد. که با توجه به نیازسنجی های صورت گرفته، همکاران درمانی به دانشگاه های علوم پزشکی استان های خوزستان و ایلام معرفی و اعزام می شوند.

 

دکتر زندی اظهار کرد: در حال حاضر اولین تیم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در قالب یک تیم از پزشکان متخصص در رشته های عفونی، ارتوپدی و زنان و زایمان و پزشکان عمومی و کادر پرستاری به همراه دو دستگاه آمبولانس پیش بیمارستانی به استان های ایلام و خوزستان اعزام شدند.

 

وی در پایان، درخصوص زمان ثبت نام کادر درمانی داوطلب به خدمت رسانی به زائرین اربعین، گفت: ثبت نام تا اعزام دور دوم که 23 شهریور ماه می باشد ادامه دارد. و داوطلبان می توانند برای ثبت نام با شماره های 02166761103 و 66705173 ( مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه ) تماس گرفته و فرایند ثبت نام خود را انجام دهند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 120507
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست