×

search info "Enter"push

  • Release date : 1400/09/19 - 12:37
  • View : 129
  • Visitor : 128
  • Study time : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی:

معاون درمان دانشگاه در نمایشگاه عکس مدافعان سلامت از کادر پرستاری تقدیر کرد

دکتر سعید کریمی معاون درمان دانشگاه با حضور در نمایشگاه عکس مدافعان سلامت که در ایوان متروی میدان ولیعصر (عج) برگزار شده بود، با اهداء گل از پرستاران مراکز درمانی حاضر در نمایشگاه تقدیر کرد

معاون درمان دانشگاه در نمایشگاه عکس مدافعان سلامت از کادر پرستاری تقدیر کرد

دکتر سعید کریمی معاون درمان دانشگاه با حضور در نمایشگاه عکس مدافعان سلامت که در ایوان متروی میدان ولیعصر (عج) برگزار شده بود، با اهداء گل از پرستاران مراکز درمانی حاضر در نمایشگاه تقدیر کرد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، معاون درمان دانشگاه ظهر روز پنج شنبه 18 آذرماه به همراه دکتر علیرضا زالی رئیس دانشگاه، فروغ مولا مدیر پرستاری و جمعی از مدیران و پرستاران مراکز درمانی از نمایشگاهی که به همت روابط عمومی دانشگاه و معاونت امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در ایوان متروی میدان ولیعصر (عج) برگزار شده بود، بازدید کردند.

 

گفتنی است، نمایشگاه عکس مدافعان سلامت در آستانه گرامیداشت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار بر روی دیوار یکی از دالان های پرتردد مترو به تصاویری از صحنه های درخشان ایثارگری و سلحشوری مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا مزین شده بودو برخی از صاحبان این تصاویر نیز در این نمایشگاه حضور داشتند.

 

همچنین در این نمایشگاه 20  قاب و بی شمار خاطره تلخ و شیرین بود، ۲۰قاب بود و بی شمار عزیزی که برای درمان دردها می جنگیدند و همین ۲۰قاب نگاه های پرستایش مردم را راهی سفری پر از عشق و ایثار می کرد.

 

شایان ذکر است برگزاری این رویداد، تکریم مجددی از کادر بهداشت و درمان به ویژه پرستاران بوده و این تصاویر نشان از یک یادآوری خاطرات شیرین کادر پرستاری است.

 

 

شهروندان و رهگذران میدان ولیعصر(عج) تهران با گذر از دالان متروی این میدان، به سمت خیابان کریمخان زند نظاره گر گزیده ای از تصاویر ایثارگری های کادر بهداشت و درمان به ویژه پرستاران خواهند بود.

  • News group : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • News code : 111216
keywords
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست