×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1400/03/09 - 13:08
  • بازدید : 84
  • تعداد بازدیدکننده : 81
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علو پزشکی شهید بهشتی:

آغاز ثبت نام دستیاران سال آخر رشته های تخصصی پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی

ثبت نام دستیاران سال آخر رشته های تخصصی پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی از روز دوشنبه 10 خرداد ماه 1400 آغاز شد

آغاز ثبت نام دستیاران سال آخر رشته های تخصصی پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی

ثبت نام دستیاران سال آخر رشته های تخصصی پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی از روز دوشنبه 10 خرداد ماه 1400 آغاز شد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، ثبت نام و جمع آوری مدارک دستیاران سال آخر کلیه رشته های تخصصی پزشکی دانشگاه بمنظور توزیع نیروهای متخصص متعهد خدمت در سال جاری از تاریخ 1400/03/10 لغایت 1400/04/02 در سامانه وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در حال انجام است.

 

دکتر ثمره سادات بنی جمالی رئیس اداره تامین و توزیع پزشکان دانشگاه در ویدئو کنفرانسی با حضور کارشناسان این اداره، که به منظور آشنایی دستیاران و گروه های آموزشی مربوطه با نحوه ثبت نام و اخذ مدارک در روز شنبه 8 تیرماه برگزار شد، بر حضور دستیاران طبق برنامه تنظیمی به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و جلوگیری از ازدحام جمعیت و تضییع وقت تاکید کرد.

 

دکتر بنی جمالی خاطر نشان کرد:کلیه دستیاران می بایست قبل از شروع ثبت نام دستور العمل راهنما و پیوست را بصورت کامل مطالعه و مشخصات فردی، اسکن و مدارک و مستندات در سایت وزارت متبوع به آدرسhttps://avab.behdasht.gov.ir/specialist/frmSpecialistReg.aspxبارگذاری و ثبت نام شود.

 

رئیس اداره تامین و توزیع پزشکان با اشاره به تغییر ایجاد شده توسط وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در خصوص نحوه بارگذاری مدارک یادآور شد:  سامانه ثبت نام دستیاران مذکور صرفاً در شبکه دانشگاهی در بیمارستان های زیر مجموعه قابلیت اتصال داشته و در فضای آزاد اینترنت قابل دسترس  نمی باشد.

 

وی افزود: طبق بخشنامه وزارت بهداشت، دستیاران با مراجعه به بیمارستان محل تحصیل با استفاده از شبکه داخلی متصل به سامانه آواب نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

 

وی اظهار داشت: دستیاران پس از ثبت نام با در دست داشتن اصل و تصویر مدارک ذکر شده صرفاً طبق جدول زمان بندی (پیوست) جهت تحویل مدارک مربوطه شخصاًبه معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به نشانی: خیابان حافظ –تقاطع خیابان جمهوری، ساختمان سابق وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طبقه 6 اداره  تأمین و توزیع پزشکان مراجعه کنند.    

 

شایان ذکر است با توجه به شلوغی سامانه مذکور در روزهای پایانی جمع آوری مدارک و احتمال اختلال و کندی و بروز مشکلات در ثبت و بارگذاری مدارک از موکول نمودن ثبت نام به روزهای آخر اکیداً خودداری گردد.

 

همچنین به لحاظ مسدود شدن سامانه مذکور در تاریخ  1400/04/02 امکان ثبت نام و  تحویل مدارک پس از تاریخ فوق الذکر میسر نمی باشد.

 

بدین منظور بخشنامه و فرم های مربوطه در پرتال این معاونت جهت دسترسی دستیاران قابل بهره برداری می باشد. دانلود فایل

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • گروه خبری : 105039
کلمات کلیدی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست