×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1403/02/09 - 11:37
  • بازدید : 174
  • تعداد بازدیدکننده : 147
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون درمان در اولین نشست شورای مدیران :

تاکید بر همراهی دانش بنیان ها و مشارکت عمومی در تحقق اهداف حوزه درمان

معاون درمان دانشگاه در اولین نشست شورای مدیران معاونت درمان، بهره گیری از ظرفیت علمی شرکت های دانش بنیان و مشارکت مردمی در تحقق اهداف و برنامه های حوزه درمان را ضروری دانست

تاکید بر همراهی دانش بنیان ها و مشارکت عمومی در تحقق اهداف حوزه درمان

معاون درمان دانشگاه در اولین نشست شورای مدیران معاونت درمان، بهره گیری از ظرفیت علمی شرکت‌های دانش بنیان و مشارکت مردمی در تحقق اهداف و برنامه‌های حوزه درمان را ضروری دانست.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر رضا زندی با اشاره به تخصصی بودن خدمات درمانی و شعار سال ۱۴۰۳، بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی در ارتقاء سطح ارائه خدمات درمانی را بعنوان یکی از راهکارهای مشارکت مردمی برشمرد.

 

وی با تمجید از ظرفیت تجهیزاتی و به ویژه نیروی انسانی بیمارستان‌های خصوصی، خیریه و وابسته به ارگان‌ها، برنامه ریزی برای همراهی بخش دولتی و خصوصی در تحقق شعار سال 1403 را از اولویت مدیران حوزه درمان عنوان کرد.

 

معاون درمان دانشگاه، توسعه ارائه خدمات مرکز احیاء و بازیابی تجهیزات سرمایه‌ای حوزه پزشکی، الکترونیکی شدن فرایندهای اداری حوزه درمان و راه اندازی فاز اول پیام رسان اختصاصی درمان را از مهمترین اقدامات همسو با شعار سال ۱۴۰۳ خواند.

 

دکتر زندی خاطرنشان کرد: با اجرای طرح سلامت نوروزی و تلاش در ارائه خدمات مطلوب درمانی به هموطنان عزیز، با ثبت شش هزار و هفتصد عمل جراحی الکتیو شاهد افزایش چشمگیر در ارائه خدمات تخصصی درمانی بودیم.

 

معاون درمان دانشگاه با تاکید بر همسویی اهداف حوزه درمان با رویکرد افزایش مشارکت مردمی و تمرکز بر بهبود سلامت جامعه در سال پیش رو، از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی حوزه درمان بویژه در تعطیلات نوروزی تشکر و قدردانی کرد.

 

گفتنی است نشست شورای مدیران معاونت درمان با حضور دکتر رضا زندی معاون درمان دانشگاه و مدیران حوزه ستادی در روز شنبه ۸ اردیبهشت ماه برگزار شد.  

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان
  • گروه خبری : 141612
کلمات کلیدی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست