×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1403/05/22 - 07:58
  • بازدید : 122
  • تعداد بازدید : 106
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

حضور در سومین نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی

در سومین همایش بین‌المللی بیمارستان ها و مراکز درمانی که از تاریخ 17 لغایت 19 مردادماه در سالن بین المللی همایش های صدا و سیما برگزار شد، از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اهدای تندیس همایش تقدیر شد.

شرکت در سومین نمایشگاه بین‌المللی بیمارستان‌ها و مراکز درمانی

به گزارش روابط عمومی  معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در سومین همایش بین‌ المللی بیمارستان‌ ها و مراکز درمانی که از تاریخ ۱۷ لغایت ۱۹ مردادماه در سالن بین المللی همایش‌ های صدا و سیما برگزار شد، از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اهدای تندیس همایش تقدیر شد.

 

 

مراسم افتتاحیه سومین همایش و نمایشگاه بین المللی بیمارستان‌ ها و مراکز درمانی با حضور دکتر شهرام دبیری اسکویی معاون امور مجلس رییس جمهور، دکتر روح الله متفکر آزاد عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی، دکتر عبدالحسین روح الامینی نماینده مجلس شورای اسلامی و تنی چند از سفرای کشورهای خارجی و جمعی از روسای دانشگاهها و‌ مراکز درمانی و بیمارستانها پنجشنبه ۱۸ مردادماه ۱۴۰۳ در مرکز همایشهای صدا و سیما برگزار شد.

 

 

 

در این مراسم از سازمانها و نهادهایی که در مسیر توسعه صنعت گردشگری کشور فعالیت و نقش موثر داشتند تقدیر شد که در بخش دانشگاهی با اهدای تندیس همایش از فعالیت‌ های موثر دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در مسیر توسعه صنعت گردشگری سلامت تجلیل شد.

 

 

تشکیل شورای عالی گردشگری سلامت دانشگاه؛ اقدامی بدیع در سطح کشور

دکتر محمد اسماعیل فضل هاشمی معاون فنی معاونت درمان دانشگاه و سرپرست اداره گردشگری سلامت دانشگاه گفت حضور در سومین همایش و نمایشگاه بین المللی بیمارستان‌ ها دولتی و خصوصی کشور درواقع دومین تجربه ما در نمایشگاهی این چنینی با محوریت گردشگری سلامت است.

 

سرپرست اداره گردشگری سلامت دانشگاه تشکیل شورای‌ عالی گردشگری سلامت دانشگاه را اقدامی بدیع در سطح کشور عنوان کرد و هدف دانشگاه از شرکت در این نمایشگاه را آشنایی و تبادل تجربیات با سایر دانشگاه‌ ها و کشورها، ارتباط دو طرفه با سایر دانشگاه‌ ها و موسسات جذب گردشگر سلامت برشمرد.

 

 

وی با اشاره به اهمیت گردشگری سلامت در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی گفت: در این دانشگاه شورای عالی گردشگری به ریاست دانشگاه تشکیل شد که متشکل از اعضای هیئت رییسه دانشگاه است و اداره گردشگری سلامت زیرمجموعه این شورا فعالیت می‌ کند و این یک کار بدیع در سطح کشور و دانشگاههای علوم پزشکی کشور است.

 

سرپرست اداره گردشگری دانشگاه ابراز گفت: امیدواریم بتوانیم با شرکت در این نمایشگاه از تجارب بیمارستان‌ های کشورهای همجوار نظیر ترکیه، قطر و… استفاده کنیم و ضمن برقراری ارتباط دوطرفه با آنان بتوانیم با انعقاد تفاهم نامه به بیماران مراجعه کننده از کشورهای آنان خدمات ارایه دهیم.

 

دکتر هاشمی با اشاره به گستره فعالیت‌ های دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه غرفه دانشگاه با حضور هفت بیمارستان دارای مجوز گردشگری سلامت به همراه دانشکده طب سنتی به معرفی و ارایه خدمات تخصصی و فوق تخصصی خود می‌ پردازند که برخی از این خدمات در سطح کشور انحصاری و بی‌ نظیر است.

 

وی از مهمترین دستاوردهای شرکت دانشگاه در نمایشگاه گردشگری سلامت سال گذشته به جذب بیماران خارجی و تلاش در راستای ارتقای سطح اداره گردشگری سلامت، تقویت ارتباطات بین دانشگاهی و استفاده از تجارب دیگران اشاره کرد.

 

 

دکتر هاشمی با بیان این که گردشگری سلامت در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی یک واحد نوپاست افزود: امیدواریم حضور ما در این همایش و نمایشگاه منجر به کسب بیشترین تجربه و ارتباط و ارتقای خدمات گردشگری سلامت بین المللی و همچنین به کسب درآمد زایی در راستای جذب توریست و توریسم درمانی شود.

 

 

بر اساس این گزارش در نمایشگاه، اداره گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی فعالانه حضور داشت و هشت بیمارستان تابعه دانشگاه که دارای مجوز گردشگری سلامت یا  IPD هستند (بیمارستانهای شهید مدرس، ۱۵ خرداد، طالقانی، اختر، مفید، مسیح دانشوری، امام حسین (ع) و لقمان)  به معرفی خدمات و امکانات خود پرداختند. همچنین بیمارستانهای خصوصی تحت نظر دانشگاه مانند نیکان و ایرانمهر و… نیز در این نمایشگاه غرفه داشتند.

  • گروه خبری : عمومی در حوزه درمان
  • کد خبر : 145162
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست