×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/09/14 - 14:01
  • بازدید : 1806
  • تعداد بازدید : 66
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

حضور هیات وزارت بهداشت و درمان سوریه برای بهره گیری از تجربیات برنامه های سلامت مادران و نوزادان دانشگاه/ معاونت درمان در اجرای برنامه های سلامت مادر و نوزاد بطور جدی پیگیر است

هیاتی از مدیران ارشد وزارت بهداشت و درمان کشور سوریه به منظور بهره گیری از تجربیات برنامه های مادران و نوزادان دانشگاه در مرکز پزشکی آموزشی و درمانی مهدیه حضور یافتند

حضور  هیات وزارت بهداشت و درمان سوریه  برای بهره گیری از تجربیات برنامه های سلامت مادران و نوزادان د

روابط عمومی معاونت درمان: هیاتی از مدیران ارشد وزارت بهداشت و درمان کشور سوریه به منظور بهره گیری از تجربیات برنامه های مادران و نوزادان دانشگاه در مرکز پزشکی آموزشی و درمانی مهدیه حضور یافتند.

 

عقیقی رئیس اداره مامایی معاونت درمان دانشگاه در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه حضور هیات وزارت بهداشت و درمان سوریه را نتیجه زحمات دانشگاه در افزایش سطح خدمات درمانی و بهداشتی به مادر و نوزاد دانست.

 

رئیس اداره مامایی رتبه بالای بیمارستان مهدیه در اجرای برنامه های مادران و نوزادان متناسب با استانداردهای جهانی را دلیل حضور هیات سوری در این بیمارستان اعلام کرد و افزود: با اجرای طرح تحول نظام سلامت و برنامه ترویج زایمان طبیعی و بهبود خدمات به مادر و نوزاد بعنوان یکی از برنامه های اصلی، توسعه خدمات مادر و نوزاد در بیمارستان های تابعه دانشگاه به خصوص بیمارستان مهدیه در دستور کار قرار گرفت.

 

وی با اشاره به اجرای برنامه های مراقبت تغذیه وریدی نوزادان بستری در بخش NICU) TPN) و برنامه مراقبت تکاملی یگانه نوزاد ( NIDCAP) گفت: بیمارستان مهدیه با ساخت 12 واحد LDR( اتاق تک نفره زایمان طبیعی ) در بلوک زایمان، افزایش تخت های فعال بخش NICUبه 39 تخت و فعال شدن بخش نازایی توانسته است در جنوب شرق تهران بعنوان یک مرکز تخصصی در این حوزه خدمات ارزشمندی را به مردم منطقه و شهرستان های تابعه دانشگاه ارائه کند.

 

عقیقی با اشاره به حضور هر ساله مدیران منطقه یی دفتر صندوق کودکان ملل متحد و رضایت ایشان از اقدامات دانشگاه، از توسعه و اصلاح فرایندهای خدمات درمانی به مادر و نوزاد در بیمارستان های دانشگاهی بعنوان یکی از اولویت اصلی دانشگاه و معاونت درمان یاد کرد.

 

وی در خاتمه ضمن ابراز خرسندی از رضایت هیات همراه از خدمت رسانی بیمارستان، از تلاش رئیس بیمارستان، مدیران، پرستاران و ماماهای فعال در حوزه دانشگاه که در راه بهبود شاخص های سلامت مادر و نوزاد و رضایت مندی شهروندان تلاش می کنند تشکر و قدردانی کرد.

 

گفتنی است این بازدید با حضور عقیقی رئیس اداره مامایی دانشگاه، تنی چند ازمسئولین وزارت بهداشت ومتخصصین زنان کشورسوریه، اسلامبولچی نماینده اداره مامایی وزارت بهداشت کشور، نمایندگان معاونت بین الملل و جمعی از مدیران و مسئولین بیمارستان از بلوک زایمان و بخش های نازایی و مراقبت های ویژه نوزادان بیمارستان مهديه در روز چهارشنبه هشتم آذرماه انجام شد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 55141
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست