×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1403/01/18 - 08:07
  • بازدید : 383
  • تعداد بازدیدکننده : 295
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
دکتر زالی در اولین نشست هیات رئیسه سال 1403 :

خدمات تعطیلی ناپذیر درمان در مطلع 1403 درخشان بود

در اولین نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، رئیس دانشگاه ضمن قدردانی از تلاش های مستمر و موثر اعضا هیات رئیسه، خدمات حوزه درمان در مطلع سال 1403 را تعطیل ناپذیر و درخشان توصیف کرد

خدمات تعطیلی ناپذیر حوزه درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مطلع 1403 درخشان بود

در اولین نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، رئیس دانشگاه ضمن قدردانی از تلاش‌های مستمر و موثر اعضا هیات رئیسه، خدمات حوزه درمان در مطلع سال ۱۴۰۳ را تعطیل ناپذیر و درخشان توصیف کرد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر علیرضا زالی در دیداری صمیمانه با اعضای هیئت رییسه به مناسبت فرا رسیدن سال نو، خطاب به حاضران این جلسه اظهار کرد: بدون تردید تلاش‌ های مستمر و موثر شما، زمینه‌ های تعالی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی را بیش از پیش فراهم خواهد کرد.

 

وی با بیان اینکه حوزه درمان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی نیز در زمینه ارایه خدمت به مردم خوش درخشید، عنوان کرد: مجموعه مراکز دانشگاهی ۱۶۴ هزار مراجعه اورژانسی در تعطیلات نوروز را ثبت کرد، این عدد بسیار بزرگ و درخشان است.

 

  وی با بیان اینکه سالی که گذشت مملو از توفیقات فراسازمانی، ملی و بین‌ المللی برای دانشگاه بود، از تعهد سازمانی، همکاری و همراهی مجموعه بزرگ دانشگاه برای تحقق اهداف دانشگاه و کشور قدردانی کرد.  

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی تاکید کرد: تردید ندارم تلاش‌ های شما ره‌ توشه‌ ای برای ارتقای جایگاه دانشگاه در سال جدید خواهد بود.

 

رییس دانشگاه با بیان اینکه ثبت شش هزار و ۷۰۰ عمل جراحی الکتیو در تعطیلات نوروزی، عدد بسیار غرورانگیزی برای دانشگاه است، گفت: برای اولین بار در دانشگاه آمار اعمال جراحی الکتیو از جراحی اورژانس برتری گرفت، این در شرایطی است که جراحی‌ های الکتیو به مراتب به تجهیزات، توانمندی و تخصص بالاتری در مقایسه با جراحی‌ های اورژانسی نیازمند است.

 

وی با بیان اینکه در تعطیلات نوروز تمامی بیمارستان‌ ها و مراکز درمانی و بهداشتی به صورت حضوری مورد بازدید قرار گرفت، حجم ارایه خدمت در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی را ستودنی توصیف کرد.

 

به گفته رییس دانشگاه، چالاکی دانشگاه در مطلع سال جدید، مطلع درخشانی را برای سال پیش‌ رو نوید می‌ دهد.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در این نشست، خاطرنشان کرد: مشارکت مردمی با تمرکز بر افرایش سلامت در جامعه، برنامه‌ اصلی دانشگاه در سال جدید است.

 

دکتر زالی درخاتمه ضمن قدرانی از تلاش‌ های شبانه‌ روزی خانواده بزرگ دانشگاه در راستای خدمت باکیفیت به مردم سالی توام با توفیقات روزافزون برای کشور و دانشگاهیان آروز کرد.

  • گروه خبری : عمومی در حوزه درمان
  • گروه خبری : 140611
کلمات کلیدی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست