×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1402/10/26 - 08:35
  • بازدید : 238
  • تعداد بازدیدکننده : 209
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

عیادت معاون درمان دانشگاه از رئیس اداره اعتباربخشی

معاون درمان دانشگاه به همراه مدیر نظارت و اعتباربخشی روز گذشته با حضور در بیمارستان خاتم الانبیا از نزدیک وضعیت و روند درمان این همکار حوزه درمان را جویا شد

عیادت معاون درمان دانشگاه از رئیس اداره اعتباربخشی

معاون درمان دانشگاه به همراه مدیر نظارت و اعتباربخشی روز گذشته با حضور در بیمارستان خاتم الانبیا از نزدیک وضعیت و روند درمان این همکار حوزه درمان را جویا شد.

 

به گفته روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر رضا زندی معاون درمان دانشگاه با کادر درمان و مسئولان بیمارستان پیرامون شرایط عمومی این مدیر و همکار حوزه معاونت درمان گفتگو کرد.

 

دکتر زندی در این دیدار برای این همکار گرانقدر، آرزوی عافیت و شفای عاجل کرده و برای هرگونه کمک و مساعدت در راستای بهبود و درمان وی اعلام آمادگی کرد.

 

معاون درمان دانشگاه با قدردانی از تلاش و زحمات کادر درمانی بیمارستان خاتم الانبیا، جهت بهره گیری بیشتر از ظرفیت اعضاء هیات علمی دانشگاه، دستور هماهنگی های لازم را صادر کرد.

 

گفتنی است فرامرز بهادرخان رئیس اداره اعتباربخشی و نظارت بیمارستانی و از همکاران با سابقه حوزه معاونت درمان چندی پیش بر اثر یک عارضه در بیمارستان خاتم الانبیا مورد درمان قرار گرفت.

 

ارزوی سلامتی و تندرستی برای این همکاز عزیز و گرانقدر را از خداوند مهربان خواستاریم.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان
  • گروه خبری : 137815
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست