×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1398/04/18 - 14:17
  • بازدید : 1409
  • تعداد بازدید : 119
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
قابل توجه موسسات پزشکی و پیراپزشکی:

پروانه های بهره برداری و مسئولین فنی بدون کد رمزینه الکترونیکی باید تعویض شوند

دکتر مالمیر رئیس اداره صدورپروانه های معاونت درمان دانشگاه از موسسین و مسئولین فنی خواست تا پایان مرداد ماه برای تعویض پروانه های خود اقدام کنند

پروانه های بهره برداری و مسئولین فنی بدون کد رمزینه الکترونیکی باید تعویض شوند

روابط عمومی معاونت درمان: دکتر مالمیر رئیس اداره صدورپروانه های معاونت درمان دانشگاه از موسسین و مسئولین فنی خواست تا پایان مرداد ماه برای تعویض پروانه های خود اقدام کنند.

 

دکتر مالمیر گفت: نماینده های قانونی موسسات پزشکی و پیراپزشکی که دارای پروانه بهره برداری و مسئولین فنی فاقد رمزینه ( QR) و با فرمت قدیم هستند، با مراجعه به سامانه صدورپروانه ها، درخواست خود را از فرایند تعویض پروانه های قدیمی تکمیل و ارسال کنند.

 

رئیس اداره صدورپروانه ها خاطرنشان کرد: امکان انصراف مسئولیت فنی برای افرادی که در موسسات پزشکی و پیراپزشکی دارای پروانه مسئول فنی معتبر می باشند ایجاد شده است. که لازمه استفاده از این فرایند عضویت شخص مسئول فنی در سامانه الکترونیکی صدور است.

 

وی افزود:  استفاده از این امکان برای آن دسته از مسئولین فنی است که موسس حاضر به ارسال فرایند تغییر مسئول فنی از طریق سامانه نیست.

 

دکتر مالمیر یادآور شد: ابطال خودکار موافقت اصولی های تاریخ گذشته بدون درخواست بهره برداری پس از چندین نوبت ارسال هشدار لازم به متقاضی توسط سامانه ایجاد شده است. از این رو افرادی که موافقت اصولی  و قرارداد تاسیس دریافت می کنند بایدبه بندهای مندرج در قرارداد و تاریخ اعتبار موافقت دقت و قبل از اتمام تاریخ بند الف نسبت به معرفی ملک و تایید آن و بارگزاری اسناد ملک اقدام کنند.

 

وی در خاتمه با اشاره به الکترونیکی شدن روند صدورپروانه ها خاطرنشان کرد: از ابتدای مهرماه سال جاری پروانه های قدیمی و فاقد QRاز نظر سازمان های بیمه گر مورد تایید نمی باشد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 79386
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست