×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1403/05/29 - 08:16
  • بازدید : 57
  • تعداد بازدید : 54
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری کمیته دانشگاهی ترویج زایمان طبیعی

در راستای اجرای ماده 50 قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و با توجه به ابلاغ دستورالعمل اجرایی ترویج زایمان طبیعی ، کمیته دانشگاهی ترویج زایمان طبیعی برگزار شد.

کمیته دانشگاهی ترویج زایمان طبیعی

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی کمیته دانشگاهی ترویج زایمان طبیعی در روز شنبه مورخ ۲۷ مردادماه در سالن جلسات معاونت درمان برگزارشد.

 

در ابتدای جلسه، دکتر خدیجه مالمیر ضمن خوشامدگویی به مدعوین در خصوص اهمیت فرزندآوری و افزایش جمعیت مطالبی بیان کرد، در ادامه زهره لشکربلوک سرپرست اداره مامایی، گزارشی از عملکرد برنامه ترویج زایمان کلیه مراکز در سال ۱۴۰۲ و سه ماهه اول ۱۴۰۳، که در راستای نظارت بر ماده ۵۰ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت انجام شده است ارائه نمود.

 

در ادامه اساتید و متخصصین زنان و مامایی دانشگاه پیشنهاداتی در خصوص افزایش زایمان طبیعی و چالش‌های زایمان بی‌درد مطالبی بیان نمودند و در این خصوص   به بحث و تبادل نظر پرداختند و مصوبات کمیته ترویج زایمان طبیعی تعیین و به کلیه مراکز جهت اجرا ابلاغ می‌گردد.

 

شایان ذکر است کمیته فوق با حضور دکتر خدیجه مالمیر مدیر نظارت و اعتبار بخشی، زهره لشکربلوک سرپرست اداره مامایی و دکتر آزاده شعبانی نماینده مدیرگروه زنان دانشگاه،   ریاست محترم بیمارستان‌ها، مسئولین بخش‌های بلوک زایمانی مراکز دانشگاهی و مراکز خصوصی و نمایندگان معاونت بهداشتی و کارشناس محترم برنامه ترویج زایمان طبیعی معاونت درمان در سالن اجتماعات معاونت درمان برگزارشد.

 

  • گروه خبری : عمومی در حوزه درمان
  • کد خبر : 145394
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست