×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1403/03/16 - 14:36
  • بازدید : 72
  • تعداد بازدیدکننده : 54
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
در سی و پنجمین مراسم ملکوتی ارتحال امام خمینی ( ره)

جزئیات ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائرین امام راحل

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه، جزئیات ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در سی و پنجمین مراسم ملکوتی ارتحال امام خمینی ( ره ) را تشریح کرد

جزئیات ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائرین امام راحل

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه، جزئیات ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در سی و پنجمین مراسم ملکوتی ارتحال امام خمینی (ره) را تشریح کرد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر امیر هاشمی درخصوص ارائه خدمات درمانی در درمانگاه‌های برادران و خواهران دانشگاه در حرم مطهر امام خمینی (ره)   گفت: به منظور ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، از صبح روز یکشنبه ۱۳ خردادماه درمانگاه و بیمارستان صحرایی دانشگاه با تجهیزات کامل در ضلع شمال حرم مطهر برپا شد.

 

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تقارن شهادت حضرت آیت الله رئیسی و همراهان ایشان با سالگرد ارتحال امام راحل و پیش بینی استقبال بیشتر مردم در این مراسم، درمانگاه‌های برادران و خواهران دانشگاه از صبح روز یک شنبه ۱۳ خردادماه برپا و تا پایان مراسم   بزرگداشت امام خمینی (ره) به زائران و بیماران خدمات درمانی ارایه کرد.

 

به گفته دکتر هاشمی، در سال گذشته تعداد ۳۴۴ بیمار تحت مراقبت‌های درمانی قرار گرفتند. که امسال در طول مدت استقرار تعداد ۸۰۲  بیمار (۴۶۸   خانم و ۳۳۴   آقا) خدمات درمانی سرپایی دریافت کردند، که از این تعداد ۱ نفر بعد از انجام اقدامات اولیه در محل برای دریافت خدمات تخصصی به مراکز درمانی شهر تهران منتقل شد.

 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه با اشاره به اعضای مستقر در این مرکز درمانی اظهار داشت: علاوه بر تیم پشتیبانی و لجستیک، تیم درمانی اعزام شده از متخصصان داخلی، جراحی عمومی، اطفال، عفونی، طب اورژانس و پزشکان عمومی و کادر پرستاری و مامایی تشکیل شده بود.

 

وی با اشاره به همکاری دانشگاه با شهرداری تهران بزرگ، اظهار داشت: پزشکان متخصص عفونی و طب اورژانس نیز جهت تامین نیروی تخصصی در درمانگاه شهر سالم شهرداری تهران مستقر شده اند.

 

دکتر هاشمی درخصوص اقدامات بهداشتی انجام شده یادآور شد: ۱۰   تیم تخصصی بهداشتی از پایگاه‌ها و کمپ‌های خدماتی محل استقرار زائرین گرامی، بازدیدهای نظارتی انجام دادند.

 

دکتر هاشمی در خاتمه سخنان خود از حمایت‌های رئیس دانشگاه، همکاری معاونت‌های امور بهداشتی، توسعه و آموزشی، حراست، روابط عمومی، مراکزدرمانی تابعه، اورژانس ۱۱۵ و همچنین معاون درمان و همکاران ستادی این معاونت، که در برپایی هر چه باشکوهتر این مراسم نقش بسزایی داشتند قدردانی کرد.

 

گفتنی است دکتر علیرضا زالی رئیس دانشگاه به همراه مدیر روابط عمومی دانشگاه در شامگاه یکشنبه با حضور در درمانگاه دانشگاه، ضمن ابراز رضایتمندی از نحوه خدمت رسانی به زائران حرم امام راحل (ره)، از زحمات و تلاش‌های کادر درمانی و همکاران پشتیبانی دانشگاه قدردانی کرد.

  • گروه خبری : عمومی در حوزه درمان
  • گروه خبری : 143276
کلمات کلیدی

تصاویر

جزئیات ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائرین امام راحل جزئیات ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به زائرین امام راحل
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست