×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1402/11/21 - 13:10
  • بازدید : 135
  • تعداد بازدیدکننده : 132
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
همزمان با برپایی نمایشگاه گردشگری و صنایع وابسته :

حضور دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نمایشگاه گردشگری

معاونت درمان دانشگاه بعنوان متولی اصلی حوزه گردشگری سلامت با حضور در نمایشگاه مذکور، ظرفیت های مراکز درمانی تابعه این دانشگاه را برای جذب و همکاری با شرکت های وابسته در اختیار عموم قرار می دهد

حضور دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در نمایشگاه گردشگری

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته که در تهران برگزار می‌شود، حضور دارد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، معاونت درمان دانشگاه بعنوان متولی اصلی حوزه گردشگری سلامت با حضور در نمایشگاه مذکور، ظرفیت‌های مراکز درمانی تابعه این دانشگاه را برای جذب و همکاری با شرکت‌های وابسته در اختیار عموم قرار می‌دهد.

 

علاقه مندان می‌توانند جهت آشنایی با ظرفیت بیمارستان‌های دانشگاهی و غیردانشگاهی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به سالن ۳۸ A نمایشگاه بین المللی شهر تهران مراجعه کنند.

 

روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه، علاقه مندان به حوزه گردشگری سلامت را به بازدید از غرفه معاونت درمان دانشگاه دعوت می‌نماید.

 

گفتنی است هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته از روز دوشنبه ۲۳ بهمن ماه به مدت سه روز از ساعت ۹ الی ۱۶ پذیرای حضور بازدیدکنندگان گرامی است.  

  • گروه خبری : عمومی در حوزه درمان
  • گروه خبری : 138793
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست