×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1402/10/26 - 14:09
  • بازدید : 125
  • تعداد بازدیدکننده : 111
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دهمین کمیته تخصصی درمان و مراقبت در معاونت درمان برگزار شد

دهمین کمیته تخصصی درمان و مراقبت با حضور اعضای کمیته در معاونت درمان برگزار شد

کمیته تخصصی درمان و مراقبت در معاونت درمان

دهمین کمیته تخصصی درمان و مراقبت با حضور اعضای کمیته در روز دوشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۲ در معاونت درمان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر شهریار جانبازی مدیر خدمات بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی، ضمن ارائه گزارش شاخص‌های عملکردی کارنامه جوانی جمعیت در خصوص ماده ۵۰ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و چالش‌های موجود در خصوص روند اجرایی سازی قانون مذکور در مراکز تحت پوشش به بیان مطالبی پرداخت.

 

وی، با اشاره به اجرای مصوبات قرارگاه و اجرا سازی کامل بند چ ماده ۵۰ در خصوص توسعه منظم و منسجم زایمان‌های بدون درد در مراکز درمانی تابعه دانشگاه، از رشد چشمگیر ارائه خدمات زایمان بی‌درد (دارویی و غیر دارویی) در ۹ ماهه اول سال جاری در دانشگاه شهید بهشتی خبر داد.

 

مدیر خدمات بیمارستانی با تاکید بر اهمیت آموزش بعنوان عامل مهم در اجرای صحیح برنامه جوانی جمعیت،  اجرای دوره‌های آموزشی زایمان بی‌درد انجام شده در سال ۱۴۰۲ را از اولویت های کاری این معاونت دانست.

 

پیگیری مصوبات قرارگاه دانشگاه شهید بهشتی، بررسی ماده ۵۰ با توجه به شاخص‌های عملکردی کارنامه جوانی جمعیت حوزه درمان دانشگاه در ۹ ماهه اول سال ۱۴۰۲، بررسی ماده ۵۴ (سامانه ملی باروری سالم) و ارائه پیشنهادات و چالش‌های مربوط به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت جهت طرح در قرارگاه آتی دانشگاه شهید بهشتی از مهمترین موضوعات مورد بحث در این کمیته بود.

 

در خاتمه کمیته تخصصی درمان و مراقبت، پس از بحث و تبادل نظر مصوباتی جهت پیگیری تا حصول نتیجه تصویب شد.

  • گروه خبری : عمومی در حوزه درمان
  • گروه خبری : 138144
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

متن استاتیک شماره 39 موجود نیست