×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1403/02/25 - 08:38
  • بازدید : 177
  • تعداد بازدیدکننده : 150
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
مراسم گرامیداشت روز جهانی مامایی :

معاون درمان : دستاوردهای قانون جوانی جمعیت با همت گروه مامایی

معاون درمان دانشگاه در مراسم گرامیداشت روز جهانی مامایی نقش جامعه مامایی را در به ثمر رساندن دستاوردهای قانونی جوانی جمعیت بی نظیر دانست

دستاوردهای قانون جوانی جمعیت  با همت گروه مامایی

معاون درمان دانشگاه در مراسم گرامیداشت روز جهانی مامایی نقش جامعه مامایی را در به ثمر رساندن دستاوردهای قانونی جوانی جمعیت بی‌نظیر دانست.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، دکتر رضا زندی معاون درمان دانشگاه در این مراسم ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن روز جهانی ماما، با اشاره به گزارش عملکرد حوزه درمان در سال گذشته، گفت: نقش دانشجو یا کم تجربه‌ ترین فرد در این حوزه تا باتجربه‌ ترین فرد در به ثمر رساندن دستاوردهای قانونی جوانی جمعیت بی‌نظیر بوده است.

 

وی ادامه داد: با وجود موقعیت بیمارستان‌ های تابعه دانشگاه و چالش‌ تمایل مادران به سزارین و زایمان‌ های بی‌ درد، با زحمات همکاران مامایی آمار سزارین در سطح دانشگاه کاهش داشته است.

 

به گفته معاون درمان، با بیمارستان‌ هایی که به نقش ماما و بلوک زایمان توجه نداشتند، برخورد اصلاحی شد و برای پیگیری این وضعیت کلاس‌ های آموزشی برگزار شد که همچنان در کاهش آمار سزارین تاثیر داشته است.

 

دکتر زندی در ادامه تصریح کرد: تغییر فرهنگ و نگرش در مادران باردار یک‌ ساله صورت نمی‌ گیرد و نیاز به تداوم برنامه‌ ها دارد. در تمام کشورهای پیشرفته دنیا، ترجیح به زایمان طبیعی است و باید این الگوسازی در کشور انجام شود.

 

وی در پایان از پیگیری اعمال اثربخشی کادر پرستاری در تصمیم‌ سازی بیمارستان‌ ها خبر داد.

 

گفتنی است در پایان این مراسم از  ماماهای برتر دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تقدیر شد.

  • گروه خبری : عمومی در حوزه درمان
  • گروه خبری : 142401
کلمات کلیدی

تصاویر

دستاوردهای قانون جوانی جمعیت  با همت گروه مامایی دستاوردهای قانون جوانی جمعیت  با همت گروه مامایی دستاوردهای قانون جوانی جمعیت  با همت گروه مامایی دستاوردهای قانون جوانی جمعیت  با همت گروه مامایی دستاوردهای قانون جوانی جمعیت  با همت گروه مامایی دستاوردهای قانون جوانی جمعیت  با همت گروه مامایی دستاوردهای قانون جوانی جمعیت  با همت گروه مامایی دستاوردهای قانون جوانی جمعیت  با همت گروه مامایی دستاوردهای قانون جوانی جمعیت  با همت گروه مامایی دستاوردهای قانون جوانی جمعیت  با همت گروه مامایی
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست