×

اطلاعات جستجو "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1402/12/23 - 10:07
  • بازدید : 101
  • تعداد بازدیدکننده : 96
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
گزارش مرکز مدیریت حوادث در چهارشنبه منتهی به پایان سال:

چهارشنبه منتهی به پایان سال 1402 بیش از 390 نفر مصدوم به همراه داشت

با وجود هشدارهای زیاد از طریق رسانه‌ها و اطلاع رسانی‌های محیطی که از طریق سازمان‌های مرتبط انجام می‌شود، امسال نیز همانند سال های گذشته شاهد مصدومیت هموطنان عزیز در این عید باستانی بوده ایم

تعداد مصدومین چهارشنبه آخر سال 1402

دکتر امیر هاشمی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌ های پزشکی دانشگاه از خدمت رسانی بیمارستان‌ های تابعه دانشگاه به 397 مصدوم مراسم چهارشنبه سوری آخرسال خبر داد.

 

دکتر هاشمی در گفتگو با روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اظهار داشت:  از 397 مصدوم مراجعه کننده به بیمارستان‌ های تابعه تعداد 302 نفر آقا و 95 نفر خانم هستند، که از این تعداد ۷۷ نفر بستری، 50 نفر اعزام به سایر مراکز درمانی و  270 نفر با استفاده از خدمات سرپایی درمان شدند.

 

وی اظهار داشت: در حوزه استحفاظی تحت پوشش این دانشگاه امسال در حوادث چهارشنبه آخر سال، 8 مورد قطع عضو، 103 مورد بر اثر ترومای چشم، 128 مورد سوختگی، 119 مورد بریدگی و خراشیدگی و 47 مورد با حادثه جزئی مراجعه و از خدمات تخصصی بیمارستان‌ ها بهره مند شده اند.

 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی یادآور شد: تا ساعت 13 روز چهارشنبه ۲۳ اسفندماه ۱۴۰۲، کل مصدومین 397 نفر اعلام شده است که از این تعداد 22 مورد توسط اورژانس 115 و 362 مورد توسط وسایل نقلیه شخصی، ۱۳ مورد توسط آمبولانس‌های خصوصی و نظامی و 262 نفر بصورت سرپایی به بیمارستان‌های تابعه دانشگاه اعزام و مورد درمان قرار گرفته اند.

 

دکتر امیر هاشمی، یادآور شد: با وجود هشدارهای زیاد از طریق رسانه‌ ها و اطلاع رسانی‌ های محیطی که از طریق سازمان‌ های مرتبط انجام می‌ شود، امسال نیز همانند سال‌های گذشته شاهد مصدومیت هموطنان عزیز در این عید باستانی بوده ایم.

 

دکتر هاشمی با اشاره به نزدیک شدن به آخر سال و افزایش سفرهای نوروزی از مردم خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و اصول پیشگیری از حوادث رانندگی و جاده ای، از بروز اتفاق‌ ها و حوادث جلوگیری کنند، تا عیدی همراه با شادی و تندرستی در پیش داشته باشند.  

 

وی در خاتمه ضمن تبریک سال جدید و آرزوی سالی سرشار از تندرستی و شادکامی، با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی و ایمنی از سوی مردم، از زحمات شبانه روزی کادر درمانی، بویژه زحمات بی‌ شائبه و شبانه روزی کادر درمانی بیمارستان‌ های تابعه در شب مذکور، تشکر و قددرانی کرد.

 

گفتنی است دکتر ناصر خرمی رئیس حراست دانشگاه با همراهی دکتر امیر هاشمی رئیس مرکز مدیریت حوادث در بیمارستان ۱۵ خرداد – بعنوان مرکز ریفرال سوختگی و ترمیمی دانشگاه، بصورت سرزده حضور یافته و از نزدیک در جریان نحوه خدمت رسانی قرار گرفتند.

 

در این بازدید دکتر خرمی و دکتر هاشمی از زحمات و حضور شبانه روزی دکتر مسعود یاوری رئیس بیمارستان ۱۵ خرداد (استاد دانشگاه و وفوق تخصص جراحی دست) به همراه کادر درمانی این بیمارستان تشکر و قددرانی کردند.

 

شایان ذکر است مدیران حوزه معاونت درمان دانشگاه نیز با حضور سرزده در بیمارستان‌های دانشگاهی تابعه، روند خدمت رسانی به بیماران و آسیب دیدگان چهارشنبه آخر سال را مورد بررسی قرار داده و از زحمات همکاران بیمارستان قدردانی کردند.

  • گروه خبری : عمومی در حوزه درمان
  • گروه خبری : 140086
کلمات کلیدی

تصاویر

تعداد مصدومین چهارشنبه آخر سال 1402 تعداد مصدومین چهارشنبه آخر سال 1402 تعداد مصدومین چهارشنبه آخر سال 1402 تعداد مصدومین چهارشنبه آخر سال 1402
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست