×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/01/01 - 00:43
  • بازدید : 1315
  • تعداد بازدید : 34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

آمادگی کامل ارائه خدمات سلامت در مسیر زائران حرم رضوی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در شهرستان پاکدشت را مثبت ارزیابی کرد و با توجه به افزایش مسافرت ها در ایام نوروز بر ارائه خدمات به مسافرین مشهد مقدس در این مسیر تأکید کرد

آمادگی کامل ارائه خدمات سلامت در مسیر زائران حرم رضوی

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در شهرستان پاکدشت را مثبت ارزیابی کرد و با توجه به افزایش مسافرت ها در ایام نوروز بر ارائه خدمات به مسافرین مشهد مقدس در این مسیر تأکید کرد.

 

 

در آستانه سال جدید و افرایش حجم سفرهای نوروزی، دکتر پیوندی رئیس دانشگاه به همراه دکتر رحمانی معاون درمان و دکتر هاشمی رئیس مرکز فوریت های پزشکی از مراکز درمانی و پایگاه های اورژانس جاده ای شهرستان پاکدشت بازدید کردند.

 

 

دکتر پیوندی با حضور در بیمارستان تازه تأسیس شهدای پاکدشت با کارکنان این مرکز دیدار و تلاش های آن ها قدردانی کرد. وی همچنین با حضور در بخش های بستری، CCU و ICU از بیماران بستری در این بخش ها عیادت کرد. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی حضور متخصص طب اورژانس و دیگر متخصص ها در بیمارستان شهدای پاکدشت را مطلوب دانست و بر ارائه خدمات ویژه در ایام نوروز با توجه به قرارگیری این مرکز در مسیر زائران مشهد مقدس تصریح کرد.

 

 

بیمارستان زعیم پاکدشت مرکز درمانی دیگر این شهرستان بود که توسط رئیس دانشگاه مورد بازدید قرار گرفت. دیدار با کارکنان این مرکز و بازدید از بخش های جراحی، CCU و بخش زنان از برنامه های دکتر پیوندی در این مرکز بود. 

 

 

انجام موفقیت آمیز عمل جراحی در مرکز زعیم پاکدشت و نجات مادر و فرزند نیز حاشیه جالب حضور رئیس دانشگاه در بیمارستان زعیم بود.

 

 

در ادامه بازدید از خدمات بهداشتی و درمانی شهرستان پاکدشت، دکتر پیوندی از ایستگاه سلامت نوروزی شبکه بهداشت و درمان پاکدشت و ایستگاه اورژانس جاده ای آلوئک بازدید کرد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 44232
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست