×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1398/02/10 - 11:30
  • بازدید : 1200
  • تعداد بازدید : 128
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

آموزش مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در مواجهه با وقوع سیل جهت کارشناسان مراکز درمانی تابعه

جلسه آموزشی مدیریت بحران وپدافند غیرعامل در نظام سلامت در مواجهه با وقوع سیل به همت مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه برگزار شد

آموزش مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در مواجهه با وقوع سیل ویژه کارشناسان مدیریت حوادث

روابط عمومی معاونت درمان: جلسه آموزشی مدیریت بحران وپدافند غیرعامل در نظام سلامت در مواجهه با وقوع سیل به همت مرکز مدیریت حوادث وفوریتهای پزشکی دانشگاه در روز دوشنبه 9 اردیبهشت ماه برگزار شد .

 

 نشست مذکور با حضور کارشناسان مدیریت خطر حوادث و بلایا و پدافند غیرعامل و سوپروایزران آموزشی بیمارستان های تابعه وکارشناسان معاونت های دانشگاه در بیمارستان لقمان حکیم تشکیل شد.

 

گفتنی است هدف از برگزاری این کارگاه آشنایی با پیامدها و تبعات سیل از منظر پدافند غیرعامل، سلامت روان، بیماری های شایع وکنترل کیفی آب آشامیدنی در بلایا، لزوم آمادگی نظام سلامت و اقدامات انجام شده و درس آموخته ها در سیل اخیر بود.

 

شایان ذکر است دراین جلسه مدیرکل بهداشت و درمان سازمان پدافند غیرعامل کشور، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی، رئیس مدیریت پیشگیری از بیماریهای معاونت بهداشت و رئیس گروه سلامت روانی و اجتماعی معاونت بهداشتی و کارشناسان مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی و معاونت بهداشتی دانشگاه، مطالبی را جهت گروه هدف بیان کردند.

 

اسلایدهای مدرسین را از اینجا دانلود کنید.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 77236
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست