×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1399/07/20 - 09:40
  • بازدید : 488
  • تعداد بازدید : 56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
با برگزار نشستی در معاونت درمان دانشگاه:

اجرای سطح بندی و تشکیل شبکه آزمایشگاهی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی کلید خورد

اجرای سطح بندی و تشکیل شبکه آزمایشگاهی پزشکی در نشستی با حضور سوپروایزر ها و ناظران آزمایشگاه های بیمارستان های دولتی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بصورت رسمی کلید خورد.

سطح بندی و تشکیل شبکه آزمایشگاهی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اجرایی شد

سطح بندی و تشکیل شبکه آزمایشگاهی پزشکی در نشستی با حضور سوپروایزر ها و ناظران آزمایشگاه های بیمارستان های دولتی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی بصورت رسمی آغاز شد.

 

دکتر سیدمحمدرضا یثربی رییس اداره امور آزمایشگاه های معاونت درمان دانشگاه در این نشست ضمن بیان مطالبی درخصوص اقدامات اجرایی در استقرار شبکه آزمایشگاهی پزشکی، اظهار داشت: استقرار شبکه آزمایشگاهییعنی یک مرکز متمرکز بعنوان مرکز معین جهت انجام آزمایش های تخصصی تعیین می شود. و تست های تخصصی از طرف مراکز دولتی تحت پوشش جهت انجام به آن مرکز ارسال می شود.

 

وی افزود: اداره امور آزمایشگاه های معاونت درمان با جمع آوری نظرات کارشناسان مرتبط و بررسی اطلاعات، فهرست  آزمایش های ضروری و اورژانس را تعیین و با تدوین یک برنامه عملیاتی، فرایند این خدمت رسانی را تهیه و اجرایی می کند.

 

دکتر یثربی خاطرنشان کرد: تشکیل شبکه آزمایشگاهی  طبق آئین نامه جدید تاسیس و اداره آزمایشگاه های پزشکی شرایط و فرصتی را برای تجمیع منابع و افزایش بهره وری فراهم می کند.

 

گفتنی است در این نشست پیرامون نحوه ارتباط بین آزمایشگاه ها، نقشه خدمت و ارجاع نمونه، جریان داده ها و اطلاعات آزمایشگاهی  بحث و تبادل نظر شد.

 

در خاتمه نشست مقرر شد، بیمارستان ها لیست آزمایشات اورژانسی که لازم است در داخل بیمارستان انجام شود و امکان ارجاع آن به آزمایشگاه مرکزی وجود ندارد، را تهیه و در اسرع وقت به این معاونت اعلام کنند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 97462
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست