×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1397/07/29 - 15:05
  • بازدید : 453
  • تعداد بازدید : 12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

اعزام اولین تیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در برگزاری مراسم اربعین حسینی / ثبت نام کادر درمانی جهت اعزام به مراسم اربعین حسینی ادامه دارد

کادر درمانی بهداشت و درمان اربعین به منظور استقرار در مرزهای غربی کشور و ایجاد بیمارستان صحرایی و پایگاه های اورژانس به محل های تعیین شده اعزام می شود

اعزام اولین تیم درمانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در برگزاری مراسم اربعین حسینی

روابط عمومی معاونت درمان: کادر درمانی بهداشت و درمان اربعین به منظور استقرار در مرزهای غربی کشور و ایجاد بیمارستان صحرایی و پایگاه های اورژانس به محل های تعیین شده اعزام می شود.

 

دکتر هاشمی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه از اعزام کادر درمانی و  آمبولانس های 115 به همراه تکنسین فوریت های پزشکی در مرحله اول به محل تعیین شده در مرز خبرداد.

 

وی با اشاره به مشارکت دانشگاه در تامین نیروی انسانی برای ارائه خدمات درمانی در بیمارستان ها افزود: همانند سال های گذشته کادر درمانی شامل پزشکان متخصص، پزشک عمومی، پرستار و کارشناس بیهوشی و دارویی در روزهای آتی به مرزهای غربی کشور اعزام می شوند.

 

 

رئیس مرکز مدیریت حوادث با اشاره به امکان ثبت نام همکاران درمانی خصوصا متخصصین، دستیاران سال آخر رشته های تخصص مورد نیاز در قالب طرح یکماهه، خاطرنشان کرد: متخصصین رشته های طب اورژانس، ارتوپدی، جراح عمومی، اطفال و بیهوشی، پزشکان عمومی، پرستاران و کارشناسان دارویی و بیهوشی میتوانند برای دو بازه زمانی در آبان ماه ثبت نام کنند.

 

وی در خاتمه افزود: کادر درمانی علاقه مند به حضور در این حرکت بزرگ مردمی، می توانند به شماره های 09125875694 و 66761103 مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه تماس بگیرند. و اطلاعات مربوط به شرایط ثبت نام را دریافت کنند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 69167
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست