×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1401/02/22 - 13:12
  • بازدید : 80
  • تعداد بازدید : 80
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
به همت مدیریت پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی:

اولویت های ارتقا کیفیت خدمات و مراقبت های پرستاری بررسی شد

سوپروایزران ارشد بیمارستان های تابعه دانشگاه درخصوص بررسی اولویت های ارتقا کیفیت خدمات و مراقبت های پرستاری تشکیل جلسه دادند

اولویت های ارتقا کیفیت خدمات و مراقبت های پرستاری بررسی شد

سوپروایزران ارشد بیمارستان های تابعه دانشگاه درخصوص بررسی اولویت های ارتقا کیفیت خدمات و مراقبت های پرستاری تشکیل جلسه دادند.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در این جلسه که در روز چهارشنبه 21 اردیبهشت ماه برگزار شد، کارشناسان مدیریت پرستاری، چالش ها و موارد قابل ارتقاء مشاهده شده بر اساس گزارش بازدیدهای سطوح مختلف یکسال گذشته را مطرح و سپس در خصوص برنامه عملیاتی مدیریت پرستاری دانشگاه در سال  1401 توضیحات لازم را ارائه کردند.

 

اولویت ارتقاء کیفیت خدمات و مراقبت های پرستاری در جهت حفظ ایمنی بیماران و کارکنان در بخش های اتاق عمل و بخش های ویژه بر اساس استانداردهای اعتباربخشی از مهمترین موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

 

در پایان این نشست مقرر گردید که جلسات آموزشی توسط سوپروایزران بالینی، آموزشی و کنترل عفونت مراکز درمانی جهت آموزش و توجیه سرپرستاران و پرسنل بخش های فوق برگزار شود و چک لیست های نظارتی بخش ها در اختیار کلیه سوپروایزران و سرپرستاران قرار گیرد.

 

همچنین مقرر شد، کلیه همکاران در اجرای برنامه عملیاتی مشارکت فعال و پویا داشته باشند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 116978
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست