×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1394/12/16 - 10:47
  • بازدید : 1354
  • تعداد بازدید : 17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

اولین سلامتکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در بیمارستان اشرفی اصفهانی ساخته می شود

دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه در حاشیه بازدید از بیمارستان اشرفی اصفهانی از ساخت اولین سلامتکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در این مرکز خبر داد.

اولین سلامتکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در بیمارستان اشرفی اصفهانی ساخته می شود

روابط عمومی معاونت درمان: دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه روز سه شنبه 11 اسفندماه در حاشیه بازدید از بیمارستان اشرفی اصفهانی از ساخت اولین سلامتکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در این مرکز خبر داد.

 

دکتر رحمانی در این بازدید در نشستی صمیمانه با شهروندان، معتمدین محل و اعضای شورایاری، با اشاره به قدمت و فرسودگی این بیمارستان و نظر کارشناسان، نوسازی و بهسازی این ساختمان ها را جزو اولویت های دانشگاه عنوان کرد.

 

وی با بیان اینکه بیمارستان اشرفی اصفهانی از سال 86 به دلیل قدمت و فرسودگی ساختمان ها و عدم وضعیت مطلوب بهداشتی تنها در قالب یک درمانگاه عمومی و تخصصی، بخش دیالیز، دندانپزشکی، آزمایشگاه و رادیولوژی و تصویربرداری به مردم این منطقه خدمات سرپایی ارائه می کند؛ که با توجه به حجم بالای تردد بیماران و وضعیت ساختمان ادامه فعالیت با شرایط موجود به صلاح نیست.

 

معاون درمان دانشگاه خاطرنشان کرد: با انتقال بخش های فعال بیمارستان به ضلع شمالی، ساخت سلامتکده طب سنتی و ساختمان های جدید درمانی در ضلع جنوبی این بیمارستان آغاز خواهد شد.

 

دکتر رحمانی افزود: با راه اندازی سلامتکده طب سنتی و نوسازی فضای درمانی موجود شهروندان منطقه می توانند علاوه بر ارتقای خدمات درمانی از خدمات طب سنتی ایرانی اسلامی بهره مند شوند.  

    

گفتنی است در این نشست دکتر معززی مشاور اجرایی و دکتر رضایی مشاور معاون درمان، دکتر عظیمی مدیر اداره پرستاری و مامایی، دکتر فرجی سرپرست اداره بازرسی و نظارت معاونت درمان، دکتر جنتی مسوول واحد طرح و برنامه معاونت درمان، دهقانی و فراهانی از دفتر فنی استانداری تهران و ریاست و مدیران بیمارستانی نیز دکتر رحمانی را همراهی می کردند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 29523
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست