×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/08/06 - 09:12
  • بازدید : 1496
  • تعداد بازدید : 59
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

بازدید سرزده سرپرست معاونت درمان دانشگاه از بیمارستان های 15 خرداد و طرفه / دستگاه های بخش دیالیز بیمارستان 15 خرداد نوسازی می شود

دکتر میر هاشمی معاون درمان دانشگاه از بیمارستان های 15 خرداد و طرفه بطور سرزده بازدید کرد

به زودی دستگاه های بخش دیالیز بیمارستان 15 خرداد نوسازی می شود

روابط عمومی معاونت درمان: دکتر میر هاشمی معاون درمان دانشگاه از بیمارستان های 15 خرداد و طرفه بطور سرزده بازدید کرد.

 

دکتر معززی معاون فنی معاونت درمان، دکتر هاشمی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه، دکتر حاجی قاسمعلی مدیر خدمات درمانی و تعالی بالینی و بیمارستانی، دکتر جنتی مدیر نظارت و اعتباربخشی و دکتر نوربخش رئیس امور بیماری های معاونت درمان، که در این بازدیدها دکتر میرهاشمی را همراهی می کردند، در شامگاه روز چهارشنبه 3 آبان ماه با حضور در بیمارستان طرفه وضعیت خدمت رسانی به بیماران بستری را ارزیابی کردند.

 

معاون درمان دانشگاه در این بازدید ضمن گفتگو با همکاران و عیادت از بیماران بستری در اورژانس و بخش بستری چشم، ویزیت پزشک متخصص، بررسی پرونده های بیماران، تعیین تکلیف بیماران زیر 6 ساعت، فرایندهای خدمت رسانی در اورژانس و بررسی علل ماندگاری بیماران بالای 12 ساعت در اورژانس را مورد بررسی قرار دادند.

 

دکتر میرهاشمی همچنین در صبح روز پنج شنبه 4 آبان ماه با حضور در بیمارستان 15 خرداد ضمن بازدید از بخش اورژانس و بخش های بستری با حضور در بخش دیالیز بیمارستان، ضمن عیادت و دلجویی از بیماران بستری، از نوسازی دستگاه های فرسوده این بخش در کوتاه ترین زمان ممکن خبر داد.

 

وی در گفتگو با بیماران، درخصوص شایعات اخیر درخصوص تعطیلی این بخش گفت: یکی از سیاست های معاونت درمان و خصوصا دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، افزایش خدمات درمانی به بیماران، به ویژه بیماران خاص است، از این رو کاهش تخت های دیالیز امکان ندارد، و اگر اقدامی نیز صورت بگیرد در جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات است.

 

در خاتمه دکتر میرهاشمی، با تاکید بر مدیریت بیمارستان به اطلاع رسانی صحیح درخصوص جلوگیری از اینگونه شایعات، افزود: با افزایش 24 تخت بستری دیالیز در شش ماهه نخست سال 96، وضعیت تخت های دیالیز به 205 تخت در بخش دولتی و 374 تخت در بخش خصوصی رسیده است.

 

گفتنی است دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در حال حاضر در 13 مرکز دولتی و 28 مرکز خصوصی به 2360 بیمار دیالیزی خدمات درمانی ارائه می کند؛ و همچنین در 4 مرکز درمانی طالقانی، شهداء تجریش، کودکان مفید و شهید لبافی نژاد خدمات دیالیز صفاقی انجام می شود.

 

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 53347
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست