×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1400/01/28 - 12:06
  • بازدید : 43
  • تعداد بازدید : 43
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی:

بازدید سرزده معاون درمان دانشگاه از روند خدمت رسانی به بخش های بستری کرونا

دکتر سیدهادی میرهاشمی معاون درمان دانشگاه با حضور در بیمارستان های شهدای تجریش، لقمان حکیم و آیت اله طالقانی از روند خدمت رسانی در بخش های بستری کووید 19 بازدید کرد

بازدید سرزده معاون درمان دانشگاه از روند خدمت رسانی به بخش های بستری کرونا

دکتر سیدهادی میرهاشمی معاون درمان دانشگاه با حضور در بیمارستان های شهدای تجریش، لقمان حکیم و آیت اله طالقانی از روند خدمت رسانی در بخش های بستری کووید 19 بازدید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در این بازدید که دکتر بهرام چوبان معاون فنی معاونت درمان، دکتر امیر هاشمی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی و فروغ مولا مدیر پرستاری دانشگاه وی را همراهی می کردند، عملکرد بیمارستان های مذکور در خدمت رسانی به بیماران کووید 19 مورد بررسی قرار گرفت.

 

معاون درمان دانشگاه با اشاره به وضعیت فوق العاده شیوع بیماری کووید 19 در شهر تهران و بر اساس برنامه ریزی ستاد کرونا و دستورالعمل ابلاغی وزارت بهداشت، بر راه اندازی واحد درمان سرپایی، کنسل کردن اعمال جراحی الکتیو و تغییر کاربری بخش های غیرضرور به بخش بستری کرونا تاکید کرد.

 

 دکتر میرهاشمی در این بازدید از زحمات کلیه همکاران بیمارستانی در شرایط سخت فعلی و بردباری و گذشت ایشان در فرایند درمان بیماران تقدیر و تشکر کرد.

 

گفتنی است این بازدید به منظور بررسی وضعیت موجود در بامداد روز جمعه 26 فروردین ماه بصورت سرزده انجام شد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 103637
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست