×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/07/07 - 21:01
  • بازدید : 1857
  • تعداد بازدید : 21
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

بازدید شبانه رئیس دانشگاه از بیمارستان شهداء تجریش / تاکید دکتر آقاجانی بر ضرورت ارائه خدمات درمانی مناسب به بیماران

دکتر آقاجانی رئیس دانشگاه شامگاه پنج شنبه 6مهرماه مصادف با شب هفتم ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) بطور سرزده از بیمارستان شهداء تجریش بازدید کرد

بازدید شبانه رئیس دانشگاه از بیمارستان شهداء تجریش

روابط عمومی معاونت درمان:دکتر آقاجانی سرپرست دانشگاه شامگاه پنج شنبه 6مهرماه مصادف با شب هفتم ماه محرم و ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) بطور سرزده از بیمارستان شهداء تجریش بازدید کرد.

 

بازدید مذکور به منظور بررسی وضعیت خدمت رسانی به مراجعین بیمارستان های تابعه دانشگاه در ایام تعطیل و با حضور دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه و جمعی از مدیران حوزه ریاست و معاونت درمان از اورژانس و بخش ICUبیمارستان شهداء تجریش انجام شد.

 

سرپرست دانشگاه با حضور در بخش های اورژانس و ICUضمن عرض تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع)، از نزدیک روند رسیدگی به درمان و نحوه ارائه خدمت به بیماران را مورد بررسی قرار داد.

 

 دکتر آقاجانی در این بازدید به همراه معاون درمان دانشگاه در بخش اورژانس موارد تریاژ 24 ساعته توسط پرستاران با سابقه کار بالا و دوره دیده،بازدید از بخش FAST trackو Acute care،اورژانس جنرال و تروما، ویزیت بیماران توسط متخصصین مقیم، تعیین تکلیف بیماران زیر 6 ساعت توسط دستیاران سال بالا، بررسی علل ماندگاری بیماران بالای 12 ساعت و رضایتمندی بیماران و همراهان ایشان از ارائه خدمات توسط کادر درمانی و امکانات رفاهی و دائر بودن شبانه روزی خدمات پاراکلنیک رادبولوژی آزمایشگاه و داروخانه را مورد بررسی قرار داد.

 

سرپرست دانشگاه با تاکید بر تجهیز و راه اندازی سریع ساختمان جدید اورژانس، بکارگیری نیروهای با تجربه در اورژانس را یک اولویت مهم در افزایش رضایتمندی بیماران و ارتقاء سطح کیفی خدمات بیمارستانی عنوان کرد.

 

وی همچنین در بازدید از اورژانس تروما با اشاره به اینکه بیمارستان شهداء تجریش مرکز ارجاع بیماران تروما در شمال شهر تهران می باشد، راه اندازی سرویس ارتوپدی شبانه روزی برای این بیمارستان را یک ضرورت دانست.

 

دکتر آقاجانی ضمن گفتگو با کادر درمانی و متخصصین طب اورژانس، جراحی عمومی و جراحی عروق و بررسی مشکلات موجود، از زحمات ایشان تشکر و قدردانی کرد.

 

سرپرست دانشگاه همچنین در بازدید از بخش آی سی یو بر ضرورت حضور جدی و فعال متخصصین بیهوشی و آی سی یو در شیفت های شب تاکید کرد و برگزاری دوره های آموزشی مهارت افزایی برای همه پرستاران شاغل در آی سی یو با هر نوع رابطه استخدامی را خواستار شد. و پس از این دیدار از خدمات فخرالسادات فاضلی سوپروایزر شب بیمارستان به دلیل تسلط وی بر امور درمانی بیمارستان تقدیر کرد.

 

همچنین دکتر رحمانی قبل از بازدید بیمارستان شهدا تجریش به همراه دکتر هاشمی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی و دکتر جنتی مدیر نظارت و اعتباربخشی از بیمارستان کودکان مفید نیز بطور سرزده بازدید کردند.

 

معاون درمان دانشگاه در این بازدید از بازدیدهای سرزده مدیران حوزه معاونت درمان از بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه در این ایام خبر داد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 52033
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست