×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1395/02/18 - 09:30
  • بازدید : 1864
  • تعداد بازدید : 38
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

بازدید شبانه معاون درمان دانشگاه از بیمارستان های شهداء تجریش و کودکان مفید / توجه به واحد تریاژ یکی از اولویت های بیمارستان است

دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه شامگاه پنج شنبه 16 بهمن ماه از بیمارستان های کودکان مفید و شهداء تجریش بطور سرزده بازدید کردند.

بازدید شبانه معاون درمان دانشگاه از بیمارستان های شهداء تجریش و کودکان مفید / توجه به واحد تریاژ یکی

روابط عمومی معاونت درمان: دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه شامگاه پنج شنبه 16بهمن ماه از بیمارستان های کودکان مفید و شهداء تجریش بطور سرزده بازدید کردند.

 

در این بازدید که به منظور انجام هماهنگی های لازم در راستای بهبود وضعیت اورژانس بیمارستانی صورت گرفت، دکتر معززی مشاور اجرایی معاون درمان دانشگاه و دکتر هاشمی رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه نیز حضور داشتند.

 

دکتر رحمانی در این برنامه با بازدید از اورژانس و تریاژ بیمارستان های مذکور، نحوه ارایه خدمات درمانی در بخش اورژانس را از نزدیک مورد ارزیابی قرار داد و ضمن گفتگو با همکاران از بیماران بستری در اورژانس نیز عیادت و دلجویی کرد.

 

وی در این بازدیدها به بررسی اقدامات انجام شده در راستای مصوبات طرح ساماندهی اورژانس مراکز منتخب از نظر تامین نیروی انسانی و تجهیزات اختصاص یافته از سوی وزارت بهداشت پرداخت. همچنین به کارگیری پرسنل جوان و خوش برخورد در ورودی اورژانس و حضور همیشگی آنها برای انتقال بیماران را نقطه عطفی در راستای ارتقای رضایتمندی مراجعه کنندگان برشمرد و مورد تاکید قرار داد.

 

دکتر خسرو رحمانی ضمن بررسی نحوه ارایه خدمت رسانی به بیماران حضور پرستاران با تجربه در بخش تریاژ اورژانس را الزامی دانست و اظهار داشت: با توجه به حجم بالای بیماران و کمبود پرسنل در بیمارستان ها؛ تریاژ به عنوان بخش ورودی اورژانس، نقش بسیار مهمی در خدمت رسانی به موقع و افزایش رضایتمندی مراجعان ایفا می کند که توجه به آن یکی از اولویت های بیمارستان به شمار می آید.

 

معاون درمان دانشگاه در خاتمه راه اندازی فضای Acute Unitبا مسوولیت پزشک متخصص مقیم یا دستیار سال سوم و حضور پرستار با تجربه را ضروری عنوان کرد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 31437
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست