×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/08/02 - 10:22
  • بازدید : 1487
  • تعداد بازدید : 23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

بازدید عملکردی کارشناسان و مدیران حوزه معاونت درمان از مرکز پزشکی آموزشی درمانی شهید مدرس

تیم کارشناسی حوزه معاونت درمان به سرپرستی دکتر معززی معاون فنی از بخش های مختلف بیمارستان شهید مدرس بازدید کرد

بازدید عملکردی کارشناسان و مدیران حوزه معاونت درمان از بیمارستان شهید مدرس

روابط عمومی معاونت درمان: تیم کارشناسی حوزه معاونت درمان به سرپرستی دکتر معززی معاون فنی این معاونت از بخش های مختلف بیمارستان شهید مدرس بازدید کرد.

 

تیم کارشناسی متشکل از کارشناسان و برخی از مدیران واحدهای زیرمجموعه این معاونت در راستای بررسی فرایندهای بیمارستانی در روز یکشنبه 30 مهرماه با حضور در مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی شهید مدرس کلیه فرایندهای بیمارستان را در قالب یک بازدید عملکردی مورد بررسی قرار دادند.

 

دکتر معززی در خاتمه بازدید و در یک نشست صمیمانه با رئیس، مدیران و کارشناسان بیمارستان ضمن قدردانی از زحمات و کادر درمانی بیمارستان، هدف از بازدیدهای مذکور را بررسی وضعیت خدمات رسانی به مراجعین و شناسایی نقاط قوت و ضعف بیمارستانهای تابعه دانشگاه عنوان کرد.

 

 معاون فنی افزود: معاونت درمان بعنوان یک مجموعه ستادی و نظارتی اجرای چنین بازدیدهایی را علاوه برای شناسایی مشکلات و اخذ تصمیم گیری های مناسب، زمینه یی برای شناسایی مشکلات و موانع خدمت رسانی به مراجعه کنندگان برای مدیران و مسئولین بیمارستانی دانست.

 

گفتنی است در نشست پایانی هیات ویژه اعزامی معاونت و مسئولان بیمارستان، نتیجه بازدید از بخش ها، اورژانس، پذیرش، تغذیه، اتاق عمل، کت لب و... مورد بحث وبررسی قرار گرفت.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 53229
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست