×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1393/04/14 - 13:59
  • بازدید : 2329
  • تعداد بازدید : 16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

بازدید مدیران ستادی طرح تحول نظام سلامت معاونت درمان در ماه مبارک رمضان

روابط عمومی معاونت درمان: با آغاز ماه مبارک رمضان و تلاش در رضایت مندی هر چه بیشتر شهروندان، ستاد طرح تحول نظام سلامت معاونت درمان طرح بازدید از کلیه بیمارستان های تحت پوشش خود را آغاز نمود.

بازدید مدیران ستادی طرح تحول نظام سلامت معاونت درمان در ماه مبارک رمضان

روابط عمومی معاونت درمان: ستاد طرح تحول نظام سلامت معاونت درمان در ماه مبارک رمضان از روند اجرای طرح در مراکز تابعه دانشگاه بازدید کرده و رضایتمندی  شهروندان را جویا می شوند.

سالاری سرپرست اداره نظارت و بازرسی و دبیر ستاد تحول سلامت معاونت درمان با اشاره به آغاز بازدیدها از تمامی مراکز و بیمارستانهای تابعه دانشگاه در این خصوص گفت: با آغاز ماه رمضان، شش گروه نظارتی متشکل از مدیران ستادی حوزه درمان دانشگاه به همراه کارشناسان خبره ستادی، روزانه شش مرکز درمانی تابعه دانشگاه  را مورد بازدید قرار می دهند و روند اجرای طرح تحول سلامت را در این مراکز بررسی کرده و رضایتمندی بیماران و همراهان آنان را جویا می شوند.

وی با اشاره به این که اولین بازدید این گروه از بیمارستان لقمان صورت گرفت، فعالیت های صورت گرفته در این بیمارستان در راستای اجرای طرح تحول سلامت را مثبت ارزیابی کرد.

دبیر ستاد تحول سلامت معاونت درمان در سخنان خود خواستار تلاش بیشتر مسوولان مراکز در برطرف کردن اندک نواقص موجود در روند اجرای طرح شد و از همکاران مراکز تابعه خواست مشکلات HISو مشکلات بیمه ای موجود در ارتباط با طرح تحول سلامت را در اسرع وقت به معاونت اعلام کنند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 11669
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست