×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1395/05/18 - 15:37
  • بازدید : 1327
  • تعداد بازدید : 62
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

بازدید مدیران معاونت درمان از بیمارستان های سوم شعبان و فاطمه الزهرا (س) شهرستان دماوند

بیمارستان های سوم شعبان و فاطمه الزهرا (س) شهرستان دماوند با حضور دکتر معززی مشاور اجرایی معاون درمان در روز یکشنبه 17 مردادماه توسط کارشناسان معاونت درمان مورد بازدید کارشناسی قرار گرفت.

بازدید مدیران معاونت درمان از بیمارستان های سوم شعبان و فاطمه الزهرا (س) شهرستان دماوند

روابط عمومی معاونت درمان: بیمارستان های سوم شعبان و فاطمه الزهرا (س) شهرستان دماوند با حضور دکتر معززی مشاور اجرایی معاون درمان در روز یکشنبه 17 مردادماه توسط کارشناسان این معاونت مورد بازدید کارشناسی قرار گرفت.

 

دکتر معززی در حاشیه این بازدید اعلام کرد: این معاونت بازدید کارشناسی از بیمارستان های تابعه را از هفته گذشته با بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان فیروزکوه آغاز و این روند در طول هفته های آتی ادامه دارد.

 

مشاور اجرایی معاون درمان درخصوص هدف بازدیدهای دوره یی گفت: این بازدید که بصورت هفتگی و از شهرستان های تابعه دانشگاه آغاز شده است به منظور رفع و شناسایی هرچه بهتر مشکلات و پیگیری و همکاری مدیران این حوزه در رفع آنها است.

 

وی ضمن تشکر از زحمات کلیه پرسنل و مدیران بیمارستانی در ارائه خدمات درمانی، رضایتمندی بیماران را یکی از مهمترین اهداف حوزه درمان دانشگاه عنوان کرد.

 

در این بازدید که گروهی از کارشناسان و مدیران حوزه معاونت درمان دانشگاه حضور داشتند، ضمن بازدید از بخشهای اورژانس، زنان و مردان، دیالیز، بلوک زایمان، CCUو بخش در حال افتتاح ICU، مسائل و مشکلات موجود بخش های فعال و روند تجهیز بخش ICUمورد بررسی قرار گرفت.

 

در خاتمهT گزارش بازدید از واحدها و بخشهای مختلف به رییس و مدیران بیمارستانی ارائه و پیشنهادات لازم برای بهبود روند ارائه خدمات مناسب تر به بیماران بیان شد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 34678
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست