×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1393/02/19 - 14:05
  • بازدید : 2072
  • تعداد بازدید : 14
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

بازدید معاونان درمان و غذا و داروی دانشگاه از روند اجرای طرح تحول سلامت در بیمارستان اختر

روابط عمومی معاونت درمان:در چهارمین روز از آغاز اجرای طرح تحول نظام سلامت؛ دکتر سلام زاده معاون غذا و دارو و دکتر یاوری معاون درمان و رئیس ستاد طرح تحول از بیمارستان اختر بعنوان یکی از مجریان طرح تحول سلامت در دانشگاه بازدید کردند.

بازدید معاونان درمان و غذا و داروی دانشگاه از روند اجرای طرح تحول سلامت در بیمارستان اختر

روابط عمومی معاونت درمان :در چهارمین روز از آغاز اجرای طرح تحول نظام سلامت؛ دکتر سلام زاده معاون غذا و دارو  و دکتر یاوری معاون درمان و رئیس ستاد طرح تحول از بیمارستان اختر بعنوان یکی از مجریان طرح تحول سلامت در دانشگاه بازدید کردند.

در ابتدا دکتر یاوری و دکتر سلام زاده در دفتر ریاست بیمارستان در ارتباط با نحوه رسیدگی و اجرای طرح تحول در بیمارستان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

سپس دکتر سلام زاده و دکتر یاوری به همراه دکتر محسنی رییس بیمارستان با مراجعه به واحد ترخیص بیمارستان ضمن بررسی پرونده ها و صورت حساب های مالی بیماران و عملکرد کارکنان مذکور از نزدیک در جریان نحوه ارائه خدمات به بیماران در راستای اجرای این طرح ملی قرار گرفتند.

در پایان این بازدید معاونان ضمن تاکید بر اجرای دقیق آئین نامه طرح تحول نظام سلامت از روند اجرای طرح در بیمارستان اختر ابراز امیدواری کردند .

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 10118
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست