×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1393/01/18 - 13:43
  • بازدید : 2051
  • تعداد بازدید : 12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

بازدید معاون درمان دانشگاه در ایام تعطیلات نوروزی ازکلیه مراکز پزشکی و بیمارستان های تابعه دانشگاه

روابط عمومی معاونت درمان:دکتر یاوری معاون درمان دانشگاه در ایام نوروز از کلیه مراکز درمانی و بیمارستانهای تابعه دانشگاه بازدید کرد تا از نزدیک نحوه ارائه خدمات به هموطنان را مورد ارزیابی قرار دهد.

بازدید معاون درمان دانشگاه در ایام تعطیلات نوروزی ازکلیه مراکز پزشکی و بیمارستان های تابعه دانشگاه

روابط عمومی معاونت درمان: دکتر یاوری معاون درمان دانشگاه در ایام نوروز از کلیه مراکز درمانی و بیمارستانهای تابعه دانشگاه بازدید کرد تا از نزدیک نحوه ارائه خدمات به هموطنان را مورد ارزیابی قرار دهد.

دکتر یاوری در نخستین روز از سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی به همراه دکتر پیوندی ریاست دانشگاه از بیمارستان های سوم شعبان دماوند، امام خمینی فیروزکوه و پایگاه های اورژانس بین جاده یی شهرستان فیروزکوه بازدید کرد؛ همچنین در عصر همان روز به همراه دکتر پیوندی از مرکز درمانی لقمان بازدید نمود.

در دومین روز از سال نو دکتر یاوری مجددا به همراه دکتر پیوندی ریاست دانشگاه از بیمارستان های زعیم پاکدشت و مفتح ورامین و همچنین پایگاه های اورژانس بین جاده یی شبکه های بهداشت و درمان پاکدشت و ورامین بازدید بعمل آوردند.

از سومین روز از سال نو تا پایان روز جمعه پانزدهم فرورودین ماه که تعطیلات نوروز پایان یافت دکتر یاوری بطور متناوب و سرزده از کلیه مراکز باقیمانده بازدید کرد.  

دکتر یاوری ضمن بازدید از بخشهای مختلف مراکز درمانی از نزدیک با کارکنان گفتگو و از تلاشها و زحمات آنها در ایام تعطیلات نوروزی تقدیر و تشکر کرد. همچنین ضمن عیادت و دلجویی از بیماران بستری در بخش ها سال نو را به آنان تبریک گفت و برای آنان سلامتی و شفای عاجل آرزو کرد.

گفتنی است در این بازدیدها دوربین سرزده واحد مرکزی خبر سیما، معاون درمان را در بازدید از مراکز درمانی طالقانی، لقمان و مهدیه همراهی کرده و گزارشی از نحوه ارایه خدمات درمانی به بیماران تهیه می کرد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 9235
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست