×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1393/01/10 - 09:41
  • بازدید : 2025
  • تعداد بازدید : 16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

بازدید معاون درمان دانشگاه در ایام تعطیلات نوروزی از مراکز پزشکی و بیمارستانهای تابعه دانشگاه

معاونت درمان : دکتر یاوری معاون درمان دانشگاه در ادامه بازدیدهای نوروزی از مراکز پزشکی و بیمارستانهای تابعه دانشگاه از بیمارستانهای طالقانی ، لقمان و مهدیه بازدید کرد.

بازدید معاون درمان دانشگاه در ایام تعطیلات نوروزی از مراکز پزشکی و بیمارستانهای تابعه دانشگاه

به نقل از روابط عمومی دانشگاه : دکتر یاوری معاون درمان دانشگاه در ادامه بازدیدهای نوروزی از مراکز پزشکی و بیمارستانهای تابعه دانشگاه از بیمارستانهای طالقانی، لقمان و مهدیه بازدید کرد.

دکتر یاوری در راستای بازدید از مراکز درمانی تابعه دانشگاه در ایام تعطیلات نوروزی صبح دوشنبه چهارم فرودین ماه از بیمارستان طالقانی بازدید کرد.

معاون درمان دانشگاه در ادامه این بازدیدها عصر دوشنبه چهارم فروردین ماه نیز از بخشهای مختلف بیمارستانهای لقمان حکیم و مهدیه بصورت سرزده بازدید کرد و ضمن تبریک سال نو و خداقوت به همکاران در جریان نحوه ارایه خدمت به مراجعان در این مراکز قرار گرفت.

وی ضمن بازدید از بخشهای مختلف این مراکز درمانی از نزدیک با کارکنان گفتگو کرد و از تلاشها و زحمات آنها در ایام تعطیلات نوروزی تقدیر کرد. همچنین ضمن عیادت و دلجویی از بیماران بستری در بخشها سال نو را به آنان تبریک گفت و برای آنان سلامتی و شفای عاجل آرزو کرد.

گفتنی است در این بازدیدها دوربین سرزده واحد مرکزی خبر سیما نیز معاون درمان دانشگاه را همراهی کرده و گزارشی از نحوه ارایه خدمات درمانی به بیماران تهیه می کرد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 9131
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست