×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1399/12/30 - 20:29
  • بازدید : 153
  • تعداد بازدید : 148
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
معاون درمان در اولین روز نوروز 1400:

بازدید نوروزی معاون درمان دانشگاه از بیمارستان های جنوب شرق شهر تهران

دکتر سید هادی میرهاشمی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در صبح روز نوروزی سال 1400 با حضور در بیمارستان های جنوب شرق شهر تهران از نحوه ارائه خدمات درمانی بازدید کرد

بازدید نوروزی معاون درمان دانشگاه از بیمارستان های جنوب شرق شهر تهران

دکتر سید هادی میرهاشمی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در صبح روز نوروزی سال 1400 با حضور در بیمارستان های جنوب شرق شهر تهران از نحوه ارائه خدمات درمانی بازدید کرد.

 

به گزارش روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، در این بازدید که دکتر بهرام چوبان معاون فنی حوزه درمان، دکتر امیر هاشمی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه و مهندس سیفوری رئیس اداره تجهیزات پزشکی، وی را همراهی می کردند.

 

معاون درمان و هیات همراه با حضور در بیمارستان های مهدیه، شهدای گمنام و اشرفی اصفهانی ضمن دیدار با کارکنان این مراکز و تبریک سال جدید، روند ارائه خدمات به بیماران را بررسی کرد. 

 

معاون درمان دانشگاه با حضور در بخش اورژانس، بخش های بستری و ویژه، بخش بستری کرونا بیمارستان شهدای گمنام و بخش دیالیز بیمارستان اشرفی اصفهانی ضمن تقدیر از خدمات صورت گرفته و تاکید بر آمادگی کامل و تداوم این روحیه خدمتی، وضعیت حضور تیم مدیریتی بیمارستان، پزشکان مقیم و کادر درمانی و رضایت مندی بیماران را بررسی کرد.

 

معاون درمان و هیأت همراه همچنین از بخش سی تی اسکن در حال راه اندازی بیمارستان مهدیه و بخش های بستری بیماران مبتلا به کووید 19 در بیمارستان شهدای گمنام نیز بازدید کردند، و ضمن بررسی وضعیت خدمت رسانی، بر ارائه خدمات بهینه و به موقع به بیماران در ایام تعطیل تأکید کرد

 

 

همچنین کارشناسان نظارتی حوزه معاونت درمان نیز در روز 30 اسفندماه سال 99 در بازدیدهای شبانه روزی سرزده، از بیمارستان های دادگستری، 15 خرداد، اختر و مهدیه بازدید کردند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 103102
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست