×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/03/29 - 13:17
  • بازدید : 1107
  • تعداد بازدید : 130
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان های آیت اله طالقانی و کودکان مفید / دستورات لازم برای رفع کمبودهای دو مرکز درمانی

دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت درمان بهداشت و آموزش پزشکی شب یکشنبه 28خرداد ماه مصادف با شب 23 ماه مبارک رمضان از بیمارستان های طالقانی و کودکان مفید بازدید کرد

بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان های آیت اله طالقانی و کودکان مفید / دستورات لازم برای رفع کمبودهای د

معاونت درمان: دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت درمان بهداشت و آموزش پزشکی شب یکشنبه 28خرداد ماه مصادف با شب 23 ماه مبارک رمضان از بیمارستان های طالقانی و کودکان مفید بازدید کرد.

 

 این بازدید که تا بامداد امروز ادامه داشت، دکتر هاشمی با حضور در بیمارستان آیت اله طالقانی ضمن بازدید از بخش های اورژانس، اتاق های عمل، مراقبت های ویژه آی سی یو، آنکولوژی، سایکوسوماتیک، روانپزشکی، سی سی یو، پیوند مغز استخوان و جداسازی سلولی و نیز پروژه بازسازی بخش IVP، با پرسنل درمانی گفتگو و از بیماران این بیمارستان عیادت کرد.

 

همچنین با حضور در  بیمارستان کودکان مفید نیز از بخش های اورژانس، نوزادان، مراقبت های ویژه نوزادان، اتاق های عمل بازسازی شده در طرح ارتقای هتلینگ و بخش مراقبت های ویژه اطفال بازدید شد.

 

وزیر بهداشت در این بازدید، دستورات لازم برای توسعه و تامین کمبودهای تجهیزاتی و مورد نیاز بیمارستان ها را صادر کرد.

 

دکتر رحمانی معاون درمان دانشگاه که در این بازدید حضور داشتند از ساخت بخشNICU (مراقبت های ویژه نوزادان ) با 15 تخت جدید، که تاکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و  ظرف دو ماه آینده در بیمارستان کودکان مفید افتتاح می شود؛ خبر داد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 47883
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست