×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/11/04 - 10:09
  • بازدید : 1599
  • تعداد بازدید : 24
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

بازدید کارشناسان حوزه معاونت درمان از چگونگی خدمت رسانی در بیمارستان شهید مفتح ورامین

تیم کارشناسی حوزه معاونت درمان روز سه شنبه 3 بهمن ماه از بخش های مختلف بیمارستان شهید مفتح ورامین در راستای بررسی فرایندهای بیمارستانی بازدید کردند

بازدید کارشناسان حوزه معاونت درمان از چگونگی خدمت رسانی در بیمارستان شهید مفتح ورامین

روابط عمومی معاونت درمان: تیم کارشناسی حوزه معاونت درمان روز سه شنبه 3 بهمن ماه از بخش های مختلف بیمارستان شهید مفتح ورامین در راستای بررسی فرایندهای بیمارستانی بازدید کردند.

 

تیم کارشناسی به سرپرستی دکتر حاجی قاسمعلی مدیر خدمات درمانی و تعالی بالینی و بیمارستانی معاونت درمان در بازدید از بیمارستان مذکور کلیه فرایندهای بیمارستان را مورد بررسی قرار دادند.

 

دکتر حاجی قاسمعلی در حاشیه این بازدید، هدف از بازدیدهای مذکور را بررسی وضعیت خدمات رسانی به مراجعین بیمارستان های تابعه دانشگاه عنوان کرد و افزود: این بازدیدها در شیفت صبح و توسط گروه های تخصصی کارشناسان معاونت درمان، از قسمت های مختلف بیمارستان به منظور شناسایی و بررسی نقاط قوت و ضعف آن بیمارستان انجام می شود؛ تا درجهت رفع مشکلات گام های موثری برداشته شود.

 

وی با اشاره به تعامل بیشتر کارشناسان حوزه درمان با پرسنل بیمارستان ها بعنوان یکی از نتایج مثبت اینگونه بازدیدها، خاطرنشان کرد: امیدواریم با بازرسی ها و انجام مشاوره های دقیق و دریافت نظرات و راهکارهای کارشناسان بیمارستانی بتوانیم گام های موثرتری را در افزایش رضایتمندی شهروندان و ارائه خدمات درمانی برداریم.

 

گفتنی است هیات ویژه اعزامی معاونت درمان ضمن بازدید از بخش های دیالیز، بلوک زایمان، اورژانس، پذیرش و ...، وضعیت ایمنی بیمار در محیط بیمارستان و سامانه جدید نوبت دهی را بررسی کردند.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 57315
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست