×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/04/03 - 15:33
  • بازدید : 2168
  • تعداد بازدید : 40
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

بررسی روند ساخت بیمارستان شهید ستاری قرچک ورامین در نشست مدیران حوزه ستادی معاونت با مسئولین حوزه درمان شهرستان

جلسه بررسی روند ساخت و راه اندازی بیمارستان شهید ستاری قرچک ورامین با حضور دکتر معززی معاونت فنی معاونت درمان، جمعی از مدیران حوزه ستادی معاونت های درمان، توسعه و غذا و دارو و مسئولین حوزه بهداشت و درمان شهرستان در روز چهارشنبه 31 خردادماه در این معاونت برگزار شد

بررسی روند ساخت بیمارستان شهید ستاری قرچک ورامین

روابط عمومی معاونت درمان: جلسه بررسی روند ساخت و راه اندازی بیمارستان شهید ستاری قرچک ورامین با حضور دکتر معززی معاونت فنی معاونت درمان، جمعی از مدیران حوزه ستادی معاونت های درمان، توسعه و غذا و دارو و مسئولین حوزه بهداشت و درمان شهرستان در روز چهارشنبه 31 خردادماه در این معاونت برگزار شد. 

 

در ابتدا دکتر لیاقتدار مدیر شبکه درمان ورامین و سرپرست بیمارستان ضمن بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته؛ پیشرفت فیزیکی ساختمان بیمارستان را 97 درصد اعلام کرد؛ و تامین نیروی انسانی و تجهیزات بیمارستانی را مهمترین مساله مورد توجه در روزهای اخیر عنوان کرد.  

 

در ادامه پس از بحث و بررسی موضوعات مطرح شده و تعیین وظایف هر یک از حوزه های ستادی در تسریع و تسهیل فرایندهای اداری و رفع موانع احتمالی، دکتر معززی بر همکاری مجموعه معاونت درمان و مسئولین شهری و بیمارستانی قرچک برای راه اندازی این بیمارستان در حداقل زمان ممکن تاکید کرد.

 

وی با اشاره به برنامه افتتاح کامل بیمارستان در چند مرحله افزود: در مرحله اول بخش اورژانس، اتاق عمل، درمانگاه، یک بخش با 16 تخت افتتاح می شود، که باید تمام تلاش خود را انجام دهیم که مردم این منطقه از اواخر مردادماه شاهد خدمت رسانی بیمارستان باشند.

 

در خاتمه مقرر شد دکتر لیاقتدار سرپرست بیمارستان شهید ستاری مشکلات به همراه مسئول پیگیری آنرا مشخص و اقدامات بعدی با همکاری معاونت های مرتبط با جدیت انجام شود. 

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 48073
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست