×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1396/12/20 - 11:10
  • بازدید : 1142
  • تعداد بازدید : 20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

بررسی علل مرگ کودکان 59-1 ماهه با حضور استادان و کارشناسان در اولین کمیته دانشگاهی

علل مرگ کودکان59-1 ماهه با حضور استادان و کارشناسان در اولین کمیته دانشگاهی در معاونت درمان بررسی شد

بررسی علل مرگ کودکان 59-1 ماهه با حضور استادان و کارشناسان در  اولین کمیته دانشگاهی

روابط عمومی معاونت درمان: علل مرگ کودکان59-1 ماهه با حضور استادان و کارشناسان در اولین کمیته دانشگاهی در روز شنبه 19 اسفندماه در معاونت درمان بررسی شد.

 

تشکیل کمیته مرگ کوکان 59-1 ماهه، با اجرای نظام کشوری مراقبت توسط مدیریت پرستاری در دستور کار قرار گرفت، که با تعیین اعضای منتخب از سوی رئیس و معاون درمان دانشگاه کار خود را با حضور دکتر رضایی مشاور معاون درمان، استادان فوق تخصص و متخصصین رشته های مراقبت ویژه و کودکان از جمله دکتر سید سجاد رضوی، دکتر شیاری، دکتر روحانی، دکتر حاج اسماعیل زاده، دکتر حسینی مدیر گروه و متخصص زنان و زایمان دانشگاه، مدیران و کارشناسان ادارات نظارت و اعتباربخشی، مامایی، اقتصاد درمان، ستاد فوریت های پزشکی، دستیاران و کارشناسان مدعو از مراکز تابعه آغاز کرد.

 

دکتر عظیمی مدیر پرستاری دانشگاه در ابتدا با تبیین چارچوب کلی اجرایی این نظام و ترکیب و شرح وظایف اعضاء کمیته، به تشریح الگوی بروز مرگ بر اساس جنس، سن، مکان و علل اصلی مرگ کودک به تفکیک بیمارستانهای تابعه برای حاضرین  پرداخت.

 

در ادامه، با بحث و بررسی پیرامون راهکارهای پیشگیری از مرگ مشابه کودکان، یک مورد مرگ منتخب در یکی از مراکز تابعه با حضور مسئولین و پزشکان بیمارستانی مورد تحقیق و بررسی قرار گرفت.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 59344
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست