×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1395/05/17 - 11:02
  • بازدید : 1223
  • تعداد بازدید : 20
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

برگزاری اولین نشست کمیته طرح جذب نیروی دانشجویی « هدایتگر بیمار » در اورژانس بیمارستان های تابعه

کمیته طرح جذب نیروی دانشجوی در بکارگیری ایشان بعنوان هدایتگر بیمار در بخش اورژانس بیمارستان های تابعه دانشگاهی در روز شنبه 16 مردادماه در این معاونت برگزار شد

برگزاری اولین نشست کمیته طرح جذب نیروی دانشجویی « هدایتگر بیمار »

روابط عمومی معاونت درمان: کمیته طرح جذب نیروی دانشجوی در بکارگیری ایشان بعنوان هدایتگر بیمار در بخش اورژانس بیمارستان های تابعه دانشگاهی در روز شنبه 16 مردادماه برگزار شد.

 

در این نشست نمایندگان تام الاختیار معاونت درمان، معاونت دانشجویی و فرهنگی، معاونت آموزشی دانشگاه و دانشکده پرستاری و مامایی حضور داشتند.

 

حیدری کارشناس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی و یکی از نمایندگان معاونت درمان در حاشیه این نشست افزود: با توجه به تجربه جذب و بکارگیری دانشجویان در ارتقاء اهداف دانشگاهی و تاکید رییس دانشگاه در استفاده از ظرفیت دانشجویی بعنوان یکی از ابزارهای مهم در کاهش و تسریع رفع مشکلات بخش اورژانسها در اولویت کار معاونت درمان قرار گرفت.

 

وی افزود: در راستای پیشنهاد رییس دانشگاه و حمایت معاون درمان از این طرح، کمیته یی متشکل از معاونت های مرتبط جهت اجرای این طرح تشکیل شد؛ تا مقدمات اجرایی آن فراهم شود.

 

در این نشست شرح وظایف، نحوه جذب و بکارگیری، محل و مبلغ پرداخت، نوع پوشش هدایتگران و فرایندهای اجرایی طرح مورد بحث و بررسی قرار گرفت؛ و در پایان مقرر شد این طرح بصورت پایلوت در یک مرکز و در یک شیفت کاری یکماهه جهت اجرا به هیات رییسه دانشگاه پیشنهاد تا در صورت تایید مراحل اجرایی شدن آن فراهم شود.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 34657
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست