×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1398/09/18 - 14:32
  • بازدید : 783
  • تعداد بازدید : 68
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان علوم پزشکی شهید بهشتی:

برگزاری جلسه ستاد اجرایی نظام ارجاع الکترونیک / فاز دوم نظام ارجاع اکترونیک از شهرستان ورامین آغاز شد

سومین جلسه ستاد اجرایی نظام ارجاع الکترونیک با هدف بررسی وضعیت اجرای پایلوت نظام ارجاع الکترونیک در شهرستان دماوند و همچنین پیاده سازی آن در شهرستان ورامین در معاونت درمان دانشگاه برگزار شد

برگزاری جلسه ستاد اجرایی نظام ارجاع الکترونیک / فاز دوم نظام ارجاع اکترونیک از شهرستان ورامین آغاز ش

سومین جلسه ستاد اجرایی نظام ارجاع الکترونیک با هدف بررسی وضعیت اجرای پایلوت نظام ارجاع الکترونیک در شهرستان دماوند و همچنین پیاده سازی آن در شهرستان ورامین در معاونت درمان دانشگاه برگزار شد.

 

جلسه مذکور با حضور دکتر سیدهادی میرهاشمی معاون درمان، دکتر ایاد بهادری منفرد معاون امور بهداشتی، مهندس اعتمادی مدیر آمار و فناوری اطلاعات و مدیران شبکه بهداشت و درمان شهرستان های دماوند و ورامین و همچنین روسای بیمارستان های سوم شعبان دماوند و شهید مفتح ورامین به همراه مدیران مربوطه و با هماهنگی اداره اقتصاد سلامت معاونت درمان تشکیل شد.

 

دکتر فریبا ملاجعفری مدیر اقتصاد درمان و آمار در حاشیه این نشست در گفتگو با روابط عمومی معاونت درمان دانشگاه گفت: نظام ارجاع الکترونیک به منظور پایش و مدیریت پذیرش بیماران در مراکز درمانی، امکان رهگیری آن ها و همچنین برنامه ریزی دقیق تخت های بیمارستانی برای ارائه خدمات الکترونیکی سلامت، توسعه سامانه پایش برخط بیمارستان های کشور ایجاد شده است.

 

دکتر ملاجعفری اظهار داشت: نظام ارجاع الکترونیک از مرداد ماه سال جاری در شهرستان دماوند به صورت آزمایشی اجرا شد که پس از گذشت چهار ماه موانع و مشکلات آن برطرف شد.

 

مدیر اقتصاد درمان و آمار افزود: با اجرای نظام ارجاع الکترونیک و تعیین فرایندهای بهینه زمینه برای گسترش به سایر حوزه های بهداشتی و درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی فراهم شد. به همین دلیل فاز دوم به زودی در شهرستان ورامین آغاز می شود.

 

وی در خاتمه با اشاره به اهمیت فرایندهای الکترونیکی در تسریع خدمات درمانی و بهداشتی و تسهیل ارتباطات درون سازمانی، بهره گیری از امکانات موجود را بعنوان یک راهکار مهم در کاهش هزینه ها و بهبود سطح خدمات در محدوده جغرافیایی دانشگاه دانست.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 86057
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست