×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1395/09/17 - 10:04
  • بازدید : 1451
  • تعداد بازدید : 19
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

برگزاری سمینار بین المللی مدیریت بیمارستانی/ این سمینار راهی برای تعامل بیشتر علمی میان کشورهای ایران و فرانسه است

هیات فرانسوی شرکت کننده در اولین سمینار بین المللی مشترک ایران و فرانسه با محوریت مدیریت بیمارستانی با ابراز رضایتمندی از سطح کیفی و کمی کارگاه مذکور، برگزاری کارگاه های اینچنینی را، راهی برای تعامل بیشتر علمی میان کشورهای ایران و فرانسه دانستند

این سمینار راهی برای تعامل بیشتر علمی میان کشورهای ایران و فرانسه است

روابط عمومی معاونت درمان: هیات فرانسوی شرکت کننده در اولین سمینار بین المللی مشترک ایران و فرانسه با محوریت مدیریت بیمارستانی با ابراز رضایتمندی از سطح کیفی و کمی کارگاه مذکور، برگزاری کارگاه های اینچنینی را، راهی برای تعامل بیشتر علمی میان کشورهای ایران و فرانسه دانستند.

 

هیات فرانسوی در حاشیه این بازدید، ضمن تقدیر از مطالب ارزشمند ارائه شده از سوی مدرسین ایرانی، توجه و تلاش مدیران و مسئولین حوزه بهداشت و درمان کشور ایران، در ارتقاء سطح کیفی و کمی سیستم درمان و بهداشت در یک بازه زمانی کوتاه را قابل تقدیر دانستند.

 

ایشان برگزاری سمینار مذکور را علاوه بر ایجاد یک تعامل علمی، زمینه ساز مهمی در بهره گیری از تجربیات مدیریتی دو کشور در بهبود فرایندها و تدوین گایدلاین های درمانی عنوان کردند.

 

گفتنی است سمینار مذکور از روز یکشنبه 16 آذرماه به مدت سه روز در تالار سپید دانشگاه و با تلاش معاونت درمان و امور بین الملل دانشگاه و با حضور جمعی از مدیران و مسئولین وزارتی و دانشگاهی برگزار شد.

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 39799
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست