×

اطلاعات "Enter"فشار دادن

  • تاریخ انتشار : 1395/06/15 - 17:34
  • بازدید : 1679
  • تعداد بازدید : 21
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
روابط عمومی معاونت درمان:

برگزاری سومین نشست حوزه معاونت درمان و توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با بیمه های پایه در معاونت درمان

سومین نشست مسئولین حوزه درمان و توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با بیمه های پایه در روز دوشنبه 15 شهریور ماه در سالن اجتماعات این معاونت برگزار شد

برگزاری سومین نشست حوزه معاونت درمان و توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با بیمه های پایه در معاونت درمان

روابط عمومی معاونت درمان: سومین نشست مسئولین حوزه درمان و توسعه مدیریت و منابع دانشگاه با بیمه های پایه در روز دوشنبه 15 شهریور ماه در سالن اجتماعات این معاونت برگزار شد.

 

در این نشست مسائل و ابهامات بيمارستان های دانشگاه درخصوص بيمه، که طي نامه اي توسط معاونت درمان جمع آوری شده بود؛ با نمايندگان بيمه مطرح و پیرامون موارد مطرح شده بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

 

همچنین مقرر شد، مراکز پزشکی و درمانی تحت پوشش دانشگاه جهت ثبت اطلاعات پزشکان در سامانه اداره کل بیمه سلامت، احکام پزشکان درمانی تمام وقت خود را به معاونت درمان و پزشکان هیات علمی تمام وقت جغرافیایی به معاونت توسعه ارسال نمایند.

 

در خاتمه این نشست دکتر ملاجعفری  برای حل شدن مسائل، مشکلات و ابهامات موجود بیمارستان های دانشگاه بر انجام مکاتبه و پیگیری های لازم از معاونت های درمان و توسعه دانشگاه و همچنین بیمه های پایه تاکید کردند.

 

گفتنی است در این نشست دکتر ملاجعفری سرپرست اداره اقتصاد درمان و استاندارد فن آوری سلامت، سیدصالحی مسئول واحد مددکاری، دکتر احمدی از معاونتتوسعه مدیریت و منابع، نمایندگان امور مالی و بودجه  دانشگاه، مسئولين بيمه و درآمد بيمارستان هاي تابعه، كارشناسان معاونت درمان و توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و نمایندگان بيمه های پايه ی تامين اجتماعي، سلامت و نیروهای مسلح حضور داشتند

  • گروه خبری : داخلی معاونت درمان ,عمومی در حوزه درمان ,بیمارستان های دانشگاهی,بیمارستان های غیردانشگاهی
  • کد خبر : 35917
کلید واژه
متن استاتیک شماره 39 موجود نیست